Para Penyiasat Saya

10 January 2012

New Chapter.

Assalamualaikum, ^o^

Well technically, this is the first entry for this month on 2012.. :D So, Weeeeeeeeee~~!!
Hari ke-10 untuk 2012..
So.. Apa yang dah jadi?

Awal-awal tahun yang tak menggembirakan langsung sebab tiba-tiba tak dapat menyabut New Year di melaka seperti yang dirancang. Sumpah sedih. Lebih-lebih lagi bila malam New Year, Mummy di wad dan operation. Aku sambut New Year dengan cara yang sangat berbeza tahun ini. Rasa bersyukur sebab walaupun Mummy tak ada malam itu dan kami sekeluarga seperti dalam kesedihan, tetapi aku dapat menunaikan solat Isyak yang sangat tenteram. Bila aku dapat solat dalam masa tahun yang berbeza. :D Aku solat pada tahun 2011 dan selesai pada 2012. Rasa lain sangat. Sedangkan orang lain sedang seronok tengok bunga api, aku bersyukur sebab dapat peluang untuk selesaikan solat terakhir 2011 dan solat terawal 2012.

Apa pun, alhamdulillah.. Mummy dah sihat sekarang. :) Terima kasih yang mendoakan Mummy. 

Kemudian, hari demi hari, ada sahaja perkara yang berlaku. Yang gembira, yang sedih. 5 January 2012, alhamdulillah, selesai tugasan aku untuk buat surprise untuk birthday Mok. 









hahaha! Puas bila dapat kenakan Mok.Walaupun kek tak semahal mana sebab dapat cari dekat Masjid Tanah je., hahaha. Dan tak ramai yang datang, tapi meriah sangat! ^_^ AKU SAYANG KAU,KAWAN!

Itu takdir..

Azam aku tahun ini, 

Cipta banyak lagi kenangan baru, perbaiki diri, kukuhkan lagi pegangan agama dalam diri aku.

Tentang kisah cinta pula... hahaha. Motif la kan nak buat ayat macam tu. xD
Okay2.. Kalau tentang itu, aku tak ada apa-apa plan lagi. Yang lama masih berbekas. :')

Alhamdulillah.. Aku hargai insan2 yang cuba menyayangi aku. Aku pun berdoa agar ada petunjuk. Cinta tu kan milik Allah. Jadi, dari Dia lah kita memohon. :)

Apa-apa pun..,,









No comments:

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari