Para Penyiasat Saya

20 January 2012

Boomm!! dan meletup. bussssssssssssshh..

Dan ianya seperti bom nuklear.





Kau hancurkan hatiku hancurkan lagi kau hancurkan hatiku tuk melihatmu kau terangi jiwaku kau hancurkan lagi kau hancurkan hatiku tuk melihatmu...

Tapi kalau kau rasa, kau memang, kau dah ada niat buat aku macam ni, aku mohon, kau pergi jauh-jauh dari aku.

Aku tak kisah apa kau nak buat. Aku cuma tak faham, kenapa kau datang balik, dan kau baik2 balik dengan aku, sedangkan kau dah ada orang lain. 

Sedangkan kau tahu aku sampai bila pun tak akan sanggup tengok kau dengan siapa-siapa pun. Even kau mintak maaf macam mana pun, aku lebih rela kau tak minta maaf dari kau tunjuk perangai sebenar kau sekarang.

Hari ni hari jumaat,kan? Allah tu memang nak tunjukkan aku siapa sebenarnya kau. Ya Allah, aku betul-betul sayang kau dan aku ingat kau ikhlas. 

Dalam aku sedang jaga perasaan aku pada kau, aku sanggup ketepikan orang lain, orang yang sanggup buat apa je untuk aku, aku tolak mentah-mentah sebab kau, sebab perasaan aku pada kau. Hari ni, Tuhan tunjuk aku perkara sebenar.

Serious, aku tak sangka kau buat aku macam ni. :') Kau manusia jenis ape la. 

Sayang, aku sayang sebab aku cukup jaga perasaan aku pada kau. Tapi sampai bila,kan? Kau terus buat aku macam ni. Kau baik dengan aku tapi sebenarnya kau buat aku macam ni. 

Mungkinlah kot aku yang beriya nakkan kau. Aku yang beriya sangat tunggu kau. Dan akhirnya kau mainkan aku macam tu je.

Dah tiba masa aku fikirkan perasaan orang lain. Mungkin kalau aku tak sayang orang yang bakal aku terima tu macam mana aku sayang kau. Tapi itu lebih baik kalau orang tu betul-betul ikhlas dengan aku. Insyallah, perasaan sayang tu semua milik Allah. Tidak ada yang mustahil.

Aku bersyukur, Tuhan betul-betul berikan aku petunjuk hari ni.

Mulai saat dan detik ini, jangan cari aku lagi. 

Thanks for everything. Aku sayang kau.












No comments:

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari