Para Penyiasat Saya

31 December 2011

Yang Terakhir. . .

Assalamualaikum..

Tahun Baru.
:') 2012 mungkin bakal membawa tuah, tapi 2011 tak akan pernah aku lupakan..

2011..
Tahun yang paling banyak dugaan bagi aku.

Keluarga, Sahabat2 aku, insan2 yang pernah disayangi, mereka banyak memberi aku semangat selama ini.. 
Mereka tahu apa yang aku lalui tahun ini.. Dan mungkin juga mereka nampak di saat aku lemah untuk terus berdiri untuk meneruskan kehidupan harian aku.. Alhamdulillah, aku masih bertahan kerena mereka..

2011..
Tahun ini, aku kenal erti pengorbanan.. Di mana aku lepaskan seseorang yang aku sayang.. Demi keluarga.. Ini takdir kami..
Tahun ini, aku kenal lebih lagi erti persahabatan.. Di mana mereka menerima kekurangan dan memberi semangat.. Semangat itu yang membuatkan segala kekurangan menjadi sesuatu yang tidak perlu aku risaukan.. Mereka sebahagian dari pada nyawa aku..
Tahun ini, aku kenal kasih sayang yang tiada penghujung.. Di mana aku dilindungin Mummy, Ayah, Apis..

Tahun Baru, 
Semoga semuanya yang baik akan berlaku.. Amin...


*Mummy, semoga operation berjalan lancar.. :') Insyallah..



No comments:

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari