Para Penyiasat Saya

16 November 2011

Rezeki Kau Nanti,Aida..

Assalamualaikum..

Harini pagi2 dah online. Sanggup guna phone lagi. Haha.. Aku ketepikan tidur pagi aku sekejap tadi.. Sentuh dan sentuh, dah dapat connect WiFi, maka Login lah aku ke dalam duna Mukabuku.

Berderet status ' Alhamdulillah... dapat pergi Fast Track..!!'.. ' OMG..dapat FT broadcasting..bla bla bla..'
=_=' Huisssh.. bertuahnya depa semua tu... Dapat fast track terus ijazah.. Aku ni? Haaa.. tersangkut kat Lendu nih. =_=

Cemburu.?

Tak lah.. aku tak cemburu pun.. Sebab aku memang tak apply pun FT tu.. cuma yela... perjalanan aku masih jauh..mereka2 tu dah masuk degree la lepas ni.. Takpa laa.. Rezeki masing-masing,kan..

Cerita tentang rezeki, bila semalam bincang-bincang dengan MOK, aku rasa aku nak ikutlah apa Mummy plan untuk aku after Diploma nanti.. Mungkin sebenarnya itulah bidang dan rezeki aku. Kita mana tahu,kan.. :)

Aku ingat, aku akan habiskan juga Diploma aku ni dan teruskan plan Mummy.

Haaa... semalam dah dapat pujuk Mummy pasal lesen kereta..!! weehoo..!! ^0^



Tak lama je lagi cuti sem aku ni... Ahad ni aku bergerak balik ke Lendu. haaa.. tak sabar rasanya nak start kelas.. aku nak tebus balik kesilapan aku. Belum terlambat lagi kot.. Aku ada 3 sem lagi.. GO AIDA!
Dan aku tak sabar nak start berlatih taekwondo di gym.. Ya Allah, sumpah rindu nak warm up ramai2.. ^_^

Dan untuk engkau,, sumpah aku rimas dengan kau. Suka lah kau nama aku kau cerita2 kat kawan2 kau semalam,kan.. Dah. aku malas nak fikir kau lagi. Suka hati kau lah nak syok sendiri ke apa. Aku nak fikir masa depan aku dulu. Wekkkk!! >.<

Kepada kawan2 aku yang dapat pergi FT, aku doakan korang berjaya di sana nanti.. Jangan lupa aku weyh.. haha. i will miss you guys!!

Ohyaa.. Semalam tambah lagi kucing.. This one is  female. Melly Mi'amour.. Beli sebab Mimo tak da kawan. Lagipun nanti bila aku balik Lendu, sapa nak main2 dengan Mimo,kan.. Melly ni cute jugak.. tapi tak secomel Mimo la.. Mimo bulu panjang gila.. Melly ni bulu panjang tapi tak kembang macam Mimo..
Ahahahaaii.. nantilah... akan ada entry pasal Melly,okay ^0^ 

KrrooooOOhh!! ^oo^


No comments:

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari