Para Penyiasat Saya

26 November 2011

Ohh. Jumaat dan Cuti-ku..

Assalamualaikum..

ya..ya.. aku tahu.. it's already 2 am now. =_=' What should i do.... I'm bored.

Bored?
Yah...I'm serious.
Sumpah bosan!
Ahh hello..
Assignment kau berlambak,sayang...
=____='
Jangan ingatkan aku tentang
Assignment boleh tak?
Hew. hew. hew.
Diamlah.

Ahhhh.. Ya Allah.. baru minggu pertama... Banyaknya assignment aku... Bersusun.. :'O 

Uisssh..!!! jangan merungut Aida !

=O= oooOOhh..!!!

ALHAMDULILLAH.

Jumaat.
Ye.aku tahu sekarang dah sabtu. Pergi mam semua itu. =.=

Jumaat.
Kelas Journalism. Miss Linda. Nazar tak minum ais dua hari. 

HAHHHH??!!!

Ye. Tak minum ais DUA HARI. <--- matilah aku.x_x

Ape bangangla aku bernazar macam tu. Ye. Terima kasih kepada Nunu sebab beri idea macam tu. huargh3!! XD

oh ya.Jumaat.
Lepas kelas Journ yang BEST tu, terus cari issues untuk assignment.. *haaa..mukarajinkeluar ^0^ hahaha. Alhamdulillah, aku dah jumpa issues yang aku nak carutkan kat dalam individual assignment tu. hehehe. Lepas tu, petang Mok ajak main tennis kat unit sukan..

Wooohhoooo!!!

Macam tulah aku jerit.hahaha. Kak Jiji? =..= ohh.. Lama2 nanti dia kenal la peranai aku macam mana. mwehehehehe... Lepas tu beriya lah aku siap2 pakai baju sukan.. *jiwakarismatibatibamuncul. haha. Dah separuh jalan aku pergi Unit Sukan. Tiba2 kawan2 dia yang dah sampai kat Uni Sukan tu patah balik.

oh. =,= ni minggu pertama. MINGGU PERTAMA. tak ada orang yang nak bersukan di minggu pertama,Aida. Sumpah muka bengang aku keluar. Haha. Sila tanya Mok apa dah jadi pada tangan dia. Biar berparut la Mok! haha. Padan muka! Lain kali nak ajak bersukan biar confirm Unit Sukan buka. Faham,Mok? hahaha.

Sebab tak dapat bersukan, kami lepak kat tangga depan court bola tampar. Uish..sempoi~~ angin sepoi2 bahasa. Dan bergaduh sebab Fakri Saarani. 

Siapa??? =__='

Babi siapa tak kenal aku sepak kepala dia.

Fakri Saarani pemain bola sepak Harimau Muda. hahaha. Ye. Dia punca aku dengan Mok gaduh tadi. Tak apa lah Fakri,, saya tetap sokong awak dari mana2 arah. heheheheheheh.. *gataigatai.:P

'What ever it is, Fakri tetap berbakti,okay. Korang ada?!'

Ahh.pergi mati semua yang kutuk orang sendiri. Aku pantang Melayu yang me'layu'kan orang sendiri. Macam bangang. *huihuidahpandaimencarut.

Okay2. Tak nak kasar2 bahasa dah.

Sabtu.
Ya Allah...aku dah bayangkan kebosanan yang bakal melanda. Supposedly, aku, auni, nad, ain nak keluar dgn kereta sewa ke bandar Melaka. Nak cari jersey lah! But when it comes 'kereta sewa'....hahaha..

Assalamualaikum,,Usama..
Ha,Aida apa citer?
Usama2,, kereta sewa ada lagi?
Alaaa.. dah penuh la sayang...
=_='

Sabtu.
Haaa...Mok kan ada!! :D *mukapenuhharapan.

SORRY MOK PERGI KENDURI KAHWIN DENGAN KAWAN2 DIA.

So..Sabtu?

Kau buat assignment jela,Aida..
Tapi aku stress..
Aku nak kena shopping dan   
beli jersey..
Tak payah beli jersey sangat la,kan..
Aku nak pakai time 
Malaysia lawan Bahrain kot..
=0=
Kau pakai jersey Man.U..!
Aku benci  kau !

*toleh ke katil Kak Jiji...
Hmmm.. Kak Jiji dah nyenyak tidur. bestnye dia tidur.. Nak join lah! hehehe.. Okay tu jah. Maka kebosanan-lah aku pada hari Jumaat dan sabtu ni.. TANPA minum AIS...


No comments:

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari