Para Penyiasat Saya

22 November 2011

Harimau Malaya me'ngaummm'..!! ^0^

Assalamualaikum..

'Tak apelah.. kelas pukul 9 malam.. Game pukul 8 malam.. sempat la tengok dalam 45 minit..'. 

7.30..Yes! Mok dah cop kan tempat. weeeehoo! Bag tinggalkan kat Miza, then aku melangkah riang pergi ke cafe Leksy (Laksamana). Uish!!! Mok kat kerusi depan sekali?!! hahaha! Duduk dengan penuh rasa semangat di barisan hadapan. Sedangkan orang lain sedang berdiri di belakang.. ahahaha!!

8.10..Buat muka. Mok beritahu game start pukul 8.30.. =_=' WHAT?!! haiiiih... 20  minit pertama jela aku tengok Harimau mengaum.. Aku redha.

Tengok screen,tengok jam, tengok screen, tengok jam... Sumpah tak nak pergi kelas..

'Aida, I dah ada kat parking. Jom pergi kelas..'

Oooooh noo.. itu Auni... =__='

pada masa yang sama..

OOOHHHH NOOOOO!!!! INDON GOAL???!!!!!

Terasa berat meninggalkan Leksy yang penuh dengan wajah2 kekecewaan.. Meninggalkan Mok yang dalam keadaan hampa.. maafkan aku Harimau.. tapi kuliah Sir Fazlul lagi penting... :(

Dalam kelas. Hati gelisah. Sir buat lawak. Aku ketawa. Namun hati sedih mengenangkan Indonesia goal.Tiba2 Mok message. 

'Goal!!!'

HAHHAHAAHAHA. Hati riang kembali. sabar Aida, sabar.. Habis je kelas, pecutlah kau kembali ke Leksy.

Class dismiss.

Leksy aku datang!!!!!!

Sampai Leksy. Penuh. Sumpah ! Ramai gila. Malu nak selit dan pergi ke kerusi kosong sebelah Mok yang berada di barisan hadapan.....

Terfikir dua tiga kali juga. Bukan apa. Takut nanti ramai yang marah bila aku lalu dan menghalang pandangan peminat2 bola semua tu.

Ahhhh!! Pergi matilah ! wachaaa!! Aku redah. Tak toleh kiri, tak toleh kanan. Nampak je Mok, aku terus duduk di 'takhta' yang telah disediakan. Dan yang duduk di bahagian depan,aku seorang je perempuan. =_=' hahahha.

Menonton.

bla..bla...bla....

GOAAAAAAAAAAAAAALLLL!!!!

Malaysia MENANG!!!

Hahahaha!! Tak sia-sia aku tengok bola kali ni. ^_^

Aku tahu hari ni mostly blogger2 Malaysia akan update cerita tentang bola. 100% pasti ! Ya termasuk lah aku.. Walaupun ceritanya akan lebih kurang sama, tapi tak apa lah, aku nak juga cerita macam mana aku tengok bola tadi. hehe..

Rasanya ini entry kedua aku cerita tentang bola. Sebelum ni aku cerita time Malaysia menang lawan Indonesia juga di Piala AFF Suzuki. Ya, dua je. =.=

Aku tak minat bola pun dulu. But now, seperti yang anda tahu, sejak masuk Karisma, aku dah minat bola. Dan Jersey Man.U itu bukti aku dah secara rasminya suka tengok bola. ngeh3~~~

Muslim, cool ! Fadhli Shas, awesome! Baddrol, super awesome! OKS, Mega Ultra Awesome coach !
hahaha.

Aku puas  tengok bola tadi. Walaupun 60minit aku hilang, sebab pergi kelas. But memang sangat sangat sangat seronok tengok bola. Mok pun banyak terangkan kat aku tentang bola. Kenapa offside, kenapa kad kuning, kenapa penalty, kenapa itu, kenapa ini. yelaaa... Yelaaa...pemain akademi bola sepak negeri sembilan,kan... Untungla... hahha..

Apa yang penting sekarang, Harimau semakin mengaum!! Patah sayap Si Garuda.!!


AaaauuummmmM !!!!



*okbai.sambungmakanmaggi






No comments:

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari