Para Penyiasat Saya

05 November 2011

Dah genab sebulan.. :')

Assalamualaikum,,

Hari berganti hari... Dan hari ni..genap sebulan kau pergi..
Terdetik buat enteri pasal ni after aku terbaca enteri kwn aku, Shahira..
:')
Congratz syg.. dah 6 bulan,kan? :)
Kalau jodoh kami panjang haritu, mesti kami pun dah 6 bulan macam kau dan dia..

Dalam masa sebulan tanpa dia,, macam2 berlaku...
Ini kali pertama aku rasa lain after putus..
Aku dah mula untuk tak nak serious dengan siapa2..
Aku dah mula kawan dengan ramai orang.. Tapi aku tak boleh nak biarkan siapa2 pun lebih dari dia..

Dah genap sebulan aku buat semuanya sendiri..
Dah genap sebulan aku tak mengadu dekat dia..
Dah genap sebulan aku biarkan semua ni..
Dah genap sebulan dan aku terasa mcm lama sangat..
dah genap sebulan aku tak dengar masalah dia..
Dah genap sebulan tak dengan kami ketawa sama2..
Dan dah genap sebulan aku rindu dia..

I miss you Stranger.. :')

But now, even I'm still think about you,, aku nak mulakan hidup baru..
Itu yang kau minta dari aku,kan?
Aku akan mulakan hidup baru..
Aku nak fokus lebih pada pelajaran aku..
Jangan risau,, kau tetap ada dalam hidup baru aku..
Sebagai kenangan.. :')

Sekian,,


No comments:

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari