Para Penyiasat Saya

20 November 2011

Aku Dah Part 4 laa...!!

Assalamualaikum,,

Harini kena update entry dengan tergesa-gesanya. Ada 55 minit saja lagi sebelum pukul 12 malam.. Ye, ye.. Sempat lagi! Masih lagi 20.11.2011... Tarikh yang cantik juga.. ngeh3~~~

Tak Percaya??!! 

cuba buang titik2 tu.. maka jadilah 20112011... Weee...!!!

=_=' okay.Aida, kau sangat loser sebab buat macam tu. Hambar..hambar... =_=

Okay, tarikh 20112011 maka tamatlah cuti sem aku yang sangat membosankan itu... Now, lets start the war!! hohoho!

First nak cerita, aku dapat kolej. But bukan Tun Hasan. Ye. =.= Aku dah boleh remove dari group Tun Hasan kat FB tu. Walhal aku yang create group tu. babylaaaa...!! okay whatever~~~
Aku dapat Tun Senaja.. Dan dan dan... luas..!! Tak macam err... ok2.. x nak mention apa2. hahaha.
Roomate aku kali ni. Kak Jiji QS Part 6, Billa AD Part 4, dan Ida CS Part 3... Huuu... jauh gila dengan aku MC Part 4.. ahaha.. Tapi so far diorang okay la.. Dan Kak Jiji sangat sangat sangaaaaaaaaaaat CANTIK okay! I mean CHANTEK GILA WEYH!!! sumpah cun woooo.. ^0^

okay dah Aida. Kau dah macam lesbian terang-terangan. hihihi~~~ *tunjukgigigusibengkak

Oh ya.. =_=' gusi aku bengkak dan aku demam. Itu! Itu sangat tak best.

Esok kelas pertama pukul 8.30 di fakulti baru dan aku tak tahu mana kelas aku. Esok kena keluar awal supaya aku ada masa untuk sesat di fakulti baru. kroohh!!! =oO=

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee  ^_^ aku dah Part Four..!! Okbai!

Muahhhhh!!! 


No comments:

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari