Para Penyiasat Saya

01 November 2011

1.11.11... Ada Apa?

Assalamualaikum..

Hari ini 1.11.11 sedikit demam..sebab terkejut..
Hari ini 1.11.11 boring gila!!! duduk dalam bilik kedai ni dan mencarut2 depan laptop. (hahaha!)
Hari ini 1.11.11 macam biasa, banyak cerita2 dengan MOK. ahaha!

Haaa!! hari ini 1.11.11 kan kan kan.. beli tudung baru!
Nak tgk tak? hehe!

Yang dah lama kenal aku boleh kira berapa je tudung sarung yang aku ada.
HAHA! sebab aku tak minat tudung macam ni.
I choose shawl.. ni mummy yang paksa beli..
untuk HARI RAYA AIDILADHA nanti. ^0^

HEHE.. ni saja nak tunjuk ada bunga timbul2 kat tudung ni.. hahahaiii..!!

Kat FB, Twitter dok sibuk lah cerita tarikh harini.

1.11.11

KrooOOOHHH!!! =oO=''

Alahahaiii.. tarikh je kot.. kalau nak buat tarikh couple ke, bertunang ke, nikah ke, bersanding ke, boleh a korang nak kecoh2.. 

Dah kenapa kau ni aida?
Errrr.... =___='
Apa pasal?
Kau berangan nak pilih tarikh ni
jadi tarikh couple kau?
Errrk..?? O.o?
Kau kan suka pilih2 tarikh untuk
perkara2 'penting' kau kan...
Huh..! =,=
Tapi takda apa2 pun jadi,kan?
HAHA! Boooooo!!
KrroooOH!!! =oO=
Takpa. 11.11.11 pun cantik juga!!





Di kala aku boring2 itulah aku telah menghasilkan video 'ntah pape' ni. Aku suka lirik lagu ni. *ulangsuara
AKU SUKA LIRIK LAGU NI.
Harap maklum, ni bukan cover. Ni menyanyah!! haha..
oh ya! sebelum nak play video ni, silalah pause lagu blog ni. di bawaaaaaah sekali. TQ ^0^


video
sorry..kualiti video teruk. guna webcam. heee~~



*This song is for you.




Sekian,,



No comments:

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari