Para Penyiasat Saya

08 October 2011

Rindu Awak.. :'|

*Assalamualaikum..

Pagi ni pergi kedai mummy lambat sikit.. Pergi Maxis centre kejap kat bandar..
Harini sibuk sikit.. mandikan Darling dengan Garfield.. :)
Harini saya post something kat wall awak..
Saya rindu.. :(
Harini dapat laptop saya balik.. rosak haritu..
Tadi saya tertidur sekejap kat kedai..

=')

Saya mimpi awak...

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 
 . . . . . . . . . . . . 
 . . . . . .

Awak, saya rindu awak...

Harini saya pakai baju kurung pahang.. ;)
Warna Krim and Pink...
Saya pakai heels maut tu tau.. ;p
Harini ramai tegur, saya dah makin sembuh...
Saya tersenyum...
Tapi saya teringat sesuatu...

=')

Selama ni saya berusaha untuk sembuh...sebab awak....


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 
 . . . . . . . . . . . . 
 . . . . . .

Awak saya rindu awak....

Harini ramai hantar sms kat saya..
Kawan-kawan je..
Tapi saya tak balas sebab kredit saya sikit...
Tapi sampai harini...
Tiap-tiap pagi saya akan call nombor awak.. :')
Saya tahu awak tak guna nombor tu lagi...
Saya cuma nak tengok gambar yang saya letak sebagai caller image awak..
Bila call, saya dengar suara operator perempuan tu.. ;p
Rasa sedih dan saya akan letak bila dengar...

=')

Dah terbiasa tunggu msg dari awak tiap2 pagi...

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 
 . . . . . . . . . . . . 
 . . . . . .

Awak saya rindu awak....

Harini kawan2 masih ramai yang beri semangat...
Syamim, Fiza, Afif, Nad, Suhail..
Harini Jabar datang kedai..
Awak kenal,kan?
Dia datang nak buat saya ketawa...
Dia datang nak amik hati saya lagi...
Tapi tadi saya terus terang kat dia.. 
Saya tak boleh...
Sebab awak...

=')

Teringat bila awak jealous bila dulu jabar selalu call saya malam2..
Tapi sekarang.. dah tak ada yang nak halang saya...

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 
 . . . . . . . . . . . . 
 . . . . . .

^_^ Saya baru je approve awak kat Skype.. Mesti best kalau kita dapat Skype macam dulu... ='D

Oh,Ya..
saya curi gambar awak ea..


Hmmmm.....

Maaflah.. saya dah janji yang saya tak nak cerita lagi tentang awak.. tapi saya still nak cerita..
I'm Sorry..


Awak...saya rindu awak.... :'|




*Takpelah..kalau boleh jumpa awak dalam mimpi saya..
itu dah cukup..



Sekian..,,




No comments:

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari