Para Penyiasat Saya

09 October 2011

Panggilan Pertama.. :')

Assalamualaikum..

Hari ni pakai baju warna pink jugak..
Thanks to Afif selaku penasihat fesyen..

Hari ni pergi IOI...
Nak beli seluar sukan untuk tournamet taekwando nanti..
Dan nak tengok Youth Shout Out kat situ..
Event tu ade photography contest..
Okayla... Siap ada Gig concert.. ^0^

ni gambar2 tadi..







Tadi pergi dengan Mirul..
Nasib baik juga ada dia temankan..
Bila tengok muka dia.. :') saya teringat awak...
Hilang sikit rasa rindu kat awak...

Tengok lama2.. saya rasa sedih...
Dia memang ada iras awak... Tapi bukan awak.. 
Tiba2 saya jadi muram...
Saya ajak dia teman saya supaya saya dapat rasa itu awak..
Tapi Mirul tetap Mirul... :')

Bersyukurnya saya dapat dengar suara awak tadi.. 
Awak.. Saya akan tunggu awak..
Tunggu panggilan awak seterusnya dan tunggu kita bersama semula..

Saya dah cuba gantikan awak...
Saya dah cuba....
Tapi tadi awak sendiri boleh tahu betapa saya betul2 tunggu awak,kan.. :')
Awak, saya sayang awak... 

Saya rasa, hubungan kita masih ada harapan.. 
Kalau awak pun rasa yang sama,, jaga perasaan tu ok..
Insyallah.. kita sama2 doa.. kita sama2 tunggu..
Saya akan jaga baik2 perasaan ni...

I'll take care of this feeling as long as i can.. we just need the right time to be together again.. :')







No comments:

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari