Para Penyiasat Saya

13 October 2011

3rd Day... :(

assalamualaikum..

Hari ni (12/10/11) dah masuk hari ketiga aku dilatih..

Pagi tadi training dengan Sir Ajis.. Perghh~~ Susah gila task dia.. siap lompat2 tu yang paling penat gila.
Tapi kami training sekejap je.. sebab kami kena pi buat Medical Check Up.. 
Aku sebagai assistant Sir.. so, kenalah uruskan budak2 taekwando dan silat..

ceh ceh... Assistant Manager la kan.. xp
Medical Check Up.. Doc kata aku sangat sihat! hehe..
Tetapi malag itu tidak berbau,kan?

Balik dari training petang, kami semua pergi makan.. 
Dan ketika balik dari dewan makan,,,
Hmmmmm....
Aku terpelecot time nak turun bukit..
Dan.......
Kaki aku terkehel teruk...



*** kaki terkehel ***
Dulu kan.. kaki saya pun pernah sekali terkehel sebab jatuh tangga time pindah kolej baru..
Saya beritahu awak.. tapi.. awak sibuk,kan?
Saya pernah complain kat awak... orang lain sibuk2 risaukan saya.. Tapi awak senyap je tak kata ape2 bila saya terkehel..
Kali ini saya terkehel lagi.. Dan saya betul2 teringat awak.. :'(


Dan nasib baiklah Sir Hakim and Sir Wan kebetulan lalu..
Then, Sir wan urut kaki aku..
Wargh!!!!!!! =__='
sumpah!
sakit...............................
T__T

Balik je bilik, aku buatlah yang macam sir suruh.. 
Depa suruh aku rendam kaki kat ais...

Weyh.. aku cabar lah siapa2 yang berani rendam dalam ais macam ni
selama 20 minit.. haha! korang akan 'rase'..!
so.. bila kaki dah jadi macam tu..
Training malam aku dah jadi suram..
Aku tak dapat join yang lain2 belajar skill baru.. :(
So, aku ambil gambar je la. dengan kaki tempang-ku itu..
huaaaa... :'O

Diri..!!
Cangkung..!!



BooommmMM..!! HAHA! xD



*Saya terjumpa seseorang yang mirip muka awak.. cuma dia gelap je..
Tapi dia dah berpunya.. 
Dan saya lepaskan rindu dengan tengok muka dia hari2 kat sini..
Hmm.. bila agaknya dapat dengar suara awak lagi... :')
Doakan saya sembuh k.. Love you..







1 comment:

syarina syazila said...

wahh.. moga cepat sembuh k..
kalau dia tu dh tercipta tok kite..
insyaallah dia akn jadi milik kita jugak satu hari nanti..
walaupun benda yg kita lalui susah n pahit tok lupe or nk dptkn si dia semula.. =))

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari