Para Penyiasat Saya

11 October 2011

1st Day Karisma Training

Assalamualaikum..

Fuh! FUH!
Okay. Harini first day training untuk sukan Karisma.
Ya Allah! mandi peluh aku hari ni! hahaha!

Apa2 aku nak buat pengakuan dulu before nak cerita training aku tadi.
Dulu time sekolah.. Tak kira lah sekolah rendah or menengah..
Aku pernah join satu acara je untuk sukan tahunan sekolah..
Nak tawu apa?
hahaha! aku cuma join Perbarisan Sekolah je. >.<
Sukan2 ni memang aku tak pernah involved. HAHA!

So, nak diringkaskan cerita, bila aku training untuk fitness tadi..
Dengan panasnya.. Ya Allah.. Sumpah aku pancit. haha!

Jadual aku padat gila.. Pagi jogging, fitness..
Petang Fitness lagi..
Malam training untuk skills..
FUUuuuuuuuuuuuuuuuuhH!!  sesak nafas aku jadinya..

Harini aku tak bawak sekali Nikon aku tu.. aku nak tengok dulu keadaan training tu mcm mana..
So, start esok kot aku bawak sekali.. :)

Tadi time nak ontheway balik dari gym..
Saya teringat awak lagi..
Saya terfikir.. agaknya enteri apa yg last awak akan baca dari saya..
Maksud saya, kalau tiba2 saya xde, cerita ape yang last sekali kat blog saya ni..
Andai kata enteri kali ini adalah yang terakhir..
Saya nak awak tahu yang mana2 saya pergi, saya akan ingat awak.. :')

Takpe lah kalau awak still nak mendiamkan diri..
Asalkan saya dah lega sebab dapat beritahu awak..
Bahawa, awak lah orang yang saya cari.. 

Sekian,


No comments:

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari