Para Penyiasat Saya

07 September 2011

Selasaku..

Assalamualaikum,,

Walaupun hari ini hari Rabu.. Aku peduli ape? haha. Nak cerita jugak Selasaku..
Pertama sekali, aku nak ajar korang semua buat satu bunyi ni..

"KrooooOOOOhh" *dongak sambil besarkan hidung tu.

Haaa...Besar lagi kak long, abg cik, tok bah, tok ngah..

Bunyi ape tu?

Itu bunyi Ba Alip Ba Ya.. hohohoho..

Kalau korang dengar aku buat reaksi yang macam tu.. Fahamilah, itu bermaksud aku iyekan je apa yang korang cakap. HAHA.

Selasaku, Hantu Boncengku, Pontengku, McDku, J.Coku... Yah...itulah dia Selasaku..

baiklah. itu sahaja,hahahahaha!

KroooooOOOhh..!! =..= *dua titik untuk dua lubang hidung anda.


Sekian,


1 comment:

Nurjia Naiem said...

heyyy... ba alif ba ya? eeeuuuww.. hahahaha.. ;D

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari