Para Penyiasat Saya

21 September 2011

Mummy & Ayah honeymoon lagi?

Assalamualaikum,,

Hahahahaha! okay, boleh ketawa terbahak-bahak dulu kalau korang terasa jengkel dengan tajuk post aku kali ni. AHAHA!

Ni ade lah gambar sikit yang sempat aku post.. yang lain2 nanti aku upload la ye.

pegang2 tangan..UNTUNGLA..

Merajuk sebab aku tak kahwin lagi.. 'AHAHA' (tak2..gurau je)

KrooOOOhh.. =..=' (jeles)

Photographer pun nak posing jugak...

Dating tepi Pantai Klebang..huhu..

ye..ye... Mummy and Ayah honeymoon lagi... (ye..motif sangat kan..haha)


aku tadi pun dapat join sekejap je dengan diorang. lepas tu diorang hantar aku balik ke Lendu.. =..=" kRooOOH..!!

Tak kisah-lah Mummy and Ayah nak honeymoon berapa banyak kali pun.. asalkan tak ada adik baru sudah.. TAK SUKA BUDAK2 NIH!!! hahaha!


Okay, cukup lah tu..






Dan,dan,dan.... akhirnya aku dapat juga pergi tengok tournament taekwando tu.. ehehe.. Ya..walaupun sedikit kecewa sebab tak dapat turut bertanding, aku terima.. Sebab aku pun baru je sebulan join latihan..


Apa-apapun, thanks coach sebab bagi aku join tengok pertandingan tu dan jadi assistant.. Insyallah giliran aku pula yang bertanding taekwando next sem.. Amin...


Dari semalam aku demam... keluar dengan mummy ayah tadi ada juga-lah kurang sikit.. but after training tadi, kepala aku dah start panas balik dah.. haiiihh..

Oh yaa.. ada someone tu nak pergi Beijing dan Swis.. nak tinggalkan aku jauh2..
Entah kenapa semalam bila dia cakap macam tu, aku sebak.. dan ye, aku nangis dalam selimut.. 
Entah..aku terasa macam dia memang nak tinggalkan aku jauh2... nasib baik tetiba terputus line sebab kredit habis.. kalau tak, lagi melalak-lah aku kat dalam selimut tu.. (ya..awak tak perasan pun..sebab awak excited..) :')

Okayla... itu sahaja..

Sekian...

*doakan aku cepat sembuh!


No comments:

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari