Para Penyiasat Saya

22 September 2011

Macam-macam-Lah aku ni..!

Assalamualaikum,,

Sebelum aku start menaip ni, tadi aku buka balik post lama aku.. ya.. inilah post itu..
(klik yg warna pink tu) Banyak yang kami bincangkan semalam..

Dan akhirnya kami dapat jawapan yang sebenarnya..
Aku akan ingat nasihat dia.. Dan aku akan fikirkan tentang apa yang dia cuba suruh aku buat..
Semua ada hikmah,kan?

Aku sedar apa yang berlaku sekarang, tak patut berlaku pada aku.. Auni pun dah banyak sangat nasihatkan aku.. Fiza, Dayah, Nad, Zaidi, Shahrul, Jabar, Shahril, Yusry dan Mummy..
Ya.. dan akhirnya aku betul2 sedar apabila orang yang berbincang dengan aku semalam pun nasihatkan benda yang sama...

Aku pun sebenarnya dah lama fikirkan tentang ni.. Cuma aku tak mahu dah ulang benda yang sama.. Penat. Sebab itu sampai sekarang aku bertahan..
Tapi memang betul, aku tak patut seksa diri macam ni dan terlalu berfikiran positif terhadap semua perkara..

Insyallah, aku akan fikir dalam2 balik tentang semua tu.. Dan aku akan bertindak.. Maaflah aku bertindak lambat.. Sebab ini soal perasaan... Aku tak nak buat silap lagi.. Itu alasannya..


Okay! Dah2! ni nak cita pulak.. Semalam aku dah dapat baju Tae Kwan Do aku...!! ngeh3~~!! :P

Dan hari ni, dari pagi sampai-lah sekarang aku study je..
Satu mesej pun aku tak balas.. Tapi kalau orang call, aku angkat-laaa.. haha!

Emmm.. itu je kot.. hehehe..
Nanti aku post kalau ada gambar aku pakai baju Tae Kwan Do tu okay..!! ^__^

Dan kepada-Mu Ya Allah.. Kau tunjukkanlah jalan sebenar kepada kami berdua..

Sekian,,



No comments:

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari