Para Penyiasat Saya

26 September 2011

I can't STOP.

Assalamualaikum,

Ahahaha.. lalala.. Aku rindu FB aku.
Oh. aku tak boleh tidur pulak. Esok paper CiTU.
Aku pandang nota pun dah tak bernafasu.
Mungkin sebab Facebook,aku rindu padamu.
(hahaha)

Tadi aku ada tweet.. "FB, Shaz, I'm gonna miss both of you 2nite"
Hahaha.

=___________="

Okay. Aku rindu dia.
TAK! mana ade aku rindu! Wekkk!!! hahaha!


=..= Okay. Memang rindu.

Aku baru perasan yang sekarang minggu exam..
Last sem, time2 minggu exam la kita kenal2 kan awak?
Semua sebab Shahira..
Kalau tak sebab dia, tentu kita tak kenal..
Tentu saya tak perasan yang awak ada iras seseorang.
Tentu kita tak post2 kat wall.
Tentu kita tak gadoh2 pasal Sinchan.
Tentu kita tak chating kat Facebook.
Tentu awak tak minta nombor phone saya.
Tentu awak tak teman saya study untuk final exam sem lepas.
Tentu awak tak call saya sampai tertidur.
Tentu saya tak merajuk time mula2 awak tipu saya.
Tentu awak tak pujuk saya.
Tentu saya tak nyanyi2 lagu before awak tidur.
Tentu saya tak cerita banyak.
Tentu awak tak nyanyikan saya lagu 'mungkinkah terjadi'.
Tentu saya tak tolong awak tukarkan lagu blog awak.
Tentu awak tak buat lawak kat dalam MaharajaLawak tu.
Tentu awak tak selalu pujuk saya dengan ayat 'Karipap noo karipaaap~~~' :'D
Hahahaha. Saya tak suka bila awak sebut ayat tu. Tapi awak sebut juga sebab nak pujuk saya dulu.

Kalau tak sebab Shahira jugak,
Tentu awak tak skype dengan saya.
Tentu bukan awak yang saya selalu tunggu, sebab awak sibuk kerja part time tu.
Tentu tak ada sesiapa nak tenangkan saya bila saya kena ugut dulu.
Tentu bukan awak yang suruh saya bersabar bila saya sakit.
Tentu saya dah tak kuat.
Tentu saya tak tahu ape pulak beban awak dengan orang2 kat sana.
Tentu kita tak kongsi masalah bersama,
Tentu kita tak berjumpa hari tu.
Tentu awak tak akan mesej saya dan suruh saya cari awak kat MC hari tu.
Tentu saya tak pandai2 lagi makan sushi.
Tentu kita tak dapat tengok laut sama2.
Tentu kita tak menyorok dalam gelongsor tu.
Tentu saya tak selamatkan awak dari tikus2 liar tu.Awak tidur je tawu.
Tentu saya tak merasa lihat awak bila bangun tidur.
Tentu awak tak beli baju 'I LOVE MELAKA' tu.
Tentu saya tak ada 'bantal peluk' tu.
Tentu memory card saya tak penuh dengan gambar awak.
Tentu juga nama awak tak akan ada dalam blog saya.
Tentu tak akan bermakna bila tengok tarikh 5 May.

Tentu saya tak cemburu sebab awak.
Tentu saya tak selalu marah2 kat awak.
Tentu saya tak menangis sebab awak.
Tentu saya tak serabut fikirkan awak.
Tentu saya tak kisahkan siapa2 pun yang cakap tentang kita.



Tentu saya tak sedar yang saya terlalu sayang awak...














Tentu...saya tak sedar yang saya masih sayangkan awak.

sekian,





No comments:

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari