Para Penyiasat Saya

08 August 2011

Nikmatnya...

Assalamualaikum..

Aku baru je lepas sahur..
Lepas tu macam biasalah solat subuh..
Tapi pagi ni, solat subuh aku lain sikit..
Kami (Fiza,Nenem,Kak Bas) berjemaah sama2..

Jujur, aku jarang dpt peluang solat jemaah..
Lagi kan subuh..
memang takdelah nak jemaah2 ni..

So bila tadi aku solat subuh berjemaah,,
aku terasa lain...
^____^ Nikmat sangat..

Dan paling rasa lain bila last sekali, kami akan bersalam-salaman..
Tak pernah2 aku nak salam cium tangan kak bas..
Tapi bila solat jemaah mcm ni, itulah masanya aku salam cium tangan kak bas..
Lepas tu salam2 dengan fiza and nenem..
Terasa erat time tu..

Hehe.. Nak solat jemaah lagi lah lepas ni.. ^0^
kamu pown tau!!

sekian..,,



No comments:

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari