Para Penyiasat Saya

03 August 2011

Kisah 33 Minit....


Assalamualaikum, salam 3 Ramadhan.. (hahaha)

Aku ada BFF sampai mati kat Johor.. Hannan, Mira, Suzi, Sheda...

EH?!! tak boleh,,tak boleh.. Nanti ada orang merajuk sebab nama dia last sekali...
semula,semula ea..

Aku ada BFF sampai mati kat Johor.. Sheda, Suzi, Mira, Hannan...

....3 OGOS 2011...

SELAMAT HARI JADI NANAN..!!!

Saya sayang budak ni tau!
(tetiba nak saya2..konon comel la tu)

Tapi...tapi...tapi...saya ada buat salah..dan saya takut~~~

"Orang salah je yang selalu rasa takut" (Hannan,2011)

Tapi...tapi,tapi... saya nak minta maaf lah ni...





'Ini Untuk Anan Saye!'



'Saye LAMBAT 33 minit'




'Sorry, ampun ya!, maaf' ( 100kali)





'Happy Birthday'
(atau dalam bahasa comelnye.. 'Sebeday to you')





'Love, love, love' (infinity)



Marilah sama-sama doakan kesejahteraan Anan saye ye.. hihihi..

ANAN...!!! Sorry!!! weekkk!!! LOVE YOU..!!!


*nanti sebeday orang,, anan wish 34 minit lambat okay.. hehe..
*love sheda ngan mira ngan suzi jugak.. haha!


(siapa nak love, cepat2 jadi BFF saya..hahaha)


okay,dah.sekian..





2 comments:

hannanmustaffa said...

hehe; tme kaseh ye sayang !

syarina syakila said...

done follow kamoo..follow sy balik yee..semuaceritacena.blogspot.com

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari