Para Penyiasat Saya

08 August 2011

Dah seminggu kan..

Assalamualaikum kiri kanan atas bawah belakang depan...

Dah seminggu dah kan.. seminggu berpuasa..
Warghh!! aku tak sabar nak sambut raya ni..,,!!
Nak melaram2 dengan heels and baju kebaya,... awww... seramnih!

Hmm.. lately, aku selalu mimpikan seseorang.. Dan aku tak tahu kenapa mimpi tu berulang-ulang.. Aku akan nampak dia ckp yang dia tak buat apa2 pun kat aku selama ni. Dia tak bersalah. Dan dia beriya kata yang dia sayang and nak sangat jaga aku..

Aku mimpi dia ni...maksudnya aku rindu dia atau dia rindu aku ek? hmmmm~~~???
Aku dh tutup buku lama.. tapi mimpi2 yang aku dapat lately buat aku buka helaian demi helaian buku lama tu..

Betul ke bukan dia yang buat aku?? o.O

Kalau betul bukan dia yang buat aku.. Ya Allah..berdosanya aku.. :'(
Aku tak tahu apa aku rasa sekarang. Rasa macam nak jumpa je dia.. Nak tanya depan2..

Kalau kau baca entry aku kali ni, aku harap masa dapat diputar semula ketika awal perkenalan kita. Ketika itu, aku dah tahu apa yang perlu kita lakukan sebelum semuanya musnah.

ok.dah, tutup cerita tu..

Student lain, hari ahad duk tidoq sampai siang dalam bilik.. aku pulak kena pergi dewan kuliah yang sejuk nak gila tu.. Arghh!!

Ermm.. tapi best jugak lah. Journalism Talk.. bersama wartawan Utusan En..Amran. RUGI AR SAPA YANG TAK DATANG WOI!!! Seronok pulak kongsi2 cerita dgn wartawan.. banyak jugak tips2 yang kami dapat. hehe.. senangla nak buat assesment nanti.. huhuhu..

KAMI?
Kami ok.

sekian..

No comments:

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari