Para Penyiasat Saya

25 August 2011

2nd Day Training : Berjaya buat sit-up


Assalamualaikum,,

huhuhu..

Training harini, aku berjaya buat sit-up. =__=" ye. selama ini aku tak pernah berjaya walaupun sekali.

Tapi kali ni aku berjaya. Ya Allah seronoknya. haha. (kesiannye aku)

But then bila coach suruh aku buat bumping, Okay. =_=" aku out. sumpah tak boleh. tapi x pe.. aku akan buat banyak2 kali sampai boleh.

Hari ni tak penat sangat macam semalam. mungkin sebab harini tak ade tendang2.

Dan macam biasa, bila abis latihan dan keluar dari gym,, latihan aku bukan habis kat situ je.
Keluar je dari gym,, personal coach aku, Pakcik Shahrul akan ber-jogging dengan aku dari gym sampailah ke depan Tun Hassan.. Lepas tu dia akan paksa jari tangan aku sentuh kaki.

WARGHHHH!!!

Seksa tahu tak!!! >.<

lalalalalalalala~~ untuk smeinggu ni dah tak ada lah training sebab raya. Tapi coach pesan kami supaya hari raya ke-3 dah start lari.

^___________________^

Tak teruk pun bersukan ni.
Penat dan sakit, ye memang,
Tapi seronok.
Sebab aku tak lah boring sangat lepas ni.. ^___^
Dan tidur pun dah senang sekarang.. Tak payah susah2 dengar lagu berjam-jam baru tidur. :D haha!

okaylah.. Tu ja untuk hari ini..

Sekian,,


No comments:

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari