Para Penyiasat Saya

11 July 2011

Penat Fikir Positif

'Dalam dunia ni, apa yang tak ada dugaan? Nak mati nanti pun masih diduga tau tak?'

'Aku pernah dengar.. Tuhan akan tunjuk Dia sayang hambaNya dengan cara memberikan dugaan'

'Hmmm... betul ke.. apabila manusia diberi banyak dugaan, bermaksud Allah SWT ingin menaikkan martabat manusia itu..'

Assalamualaikum kiri dan kanan,,

Aku ada peristiwa pahit yang berlaku pada 11 Ogos 2010 dan ia berlaku pada 1 Ramadhan dan ketika itu juga pada hari jadi aku yang ke 18 tahun.

harini 11 July.. lagi sebulan je 11 Ogos.. kenapa aku post cerita mcmni? huh? =__='

Aku dah hidu bau-bau Tragedi !! Ogos lalu akan berulang.. :'(

Aku tak pasti macam mana.. Aku cuba untuk think positive. But the thing is, there are always negative.

sekian..


'Ya Allah... kalau benar untuk aku, kau berikanlah aku sedikit petunjuk.. kalau benar ini dugaan untuk kami, kau kuatkanlah hati kami.. kalau benar semua ini akan berakhir, aku pasti ia untuk kebaikan.. Sesungguhnya Kau Maha Mengetahui...'



1 comment:

NOORSHAHIDA said...

MACAM TAU JE PERISTIWA TU.

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari