Para Penyiasat Saya

21 July 2011

Kisah Sepasang Kekasih..

ini adalah sebuah kisah cinta.


"Bila sayang, semuanya rasa indah"


awak saya minta maaf...
tapi kalau awak x nak maafkan saya..
saya faham..saya tak boleh halang..
tapi saya tak da niat nak buat macam tu..
awak saya sayang awak...
awak selalu buat saya sedih..
tapi saya tak kisah sebab saya sayang awak..
saya tahu salah saya besar..
kalau awak benci kat saya..
saya tak boleh halang...
tapi awak tak boleh halang saya sayang awak..

saya tak kisah kita jauh..
saya tetap sayang awak...
kadang-kadang saya sedih tengok orang lain jalan2 dengan pasangan...
saya teringat kat awak...
awak jauh...
tapi saya selalu pujuk hati saya...
'takpe.. awak jauh.. tak bermakna awak tak sayang saya'..
lepastu mesti saya tenang balik..
sebab saya dah mula sayang awak...

saya tak kisah kita jauh..
saya tetap sayang awak..
kadang-kadang saya tengok roomate saya selalu super saver dengan pasangan dia..
saya teringat kat awak..
awak sibuk... tak ada masa..
tapi saya selalu pujuk hati saya..
'takpe.. awak sibuk.. tak bermakna awak dah tak ingat saya'..
lepastu mesti saya senyum balik..
nanti mesti saya peluk baju awak yang awak tertinggal tempoh hari...
sebab sayang memang dah sayang awak..

kadang-kadang awak tak perasan..
masa tu saya kecik hati dengan awak..
saya balas msg pendek-pendek..
saya ingat awak faham yang saya merajuk dengan awak..
tapi awak x perasan semua tu..

saya tunggu awak pujuk saya..
saya tgk kawan-kawan saya yang lain..
pasangan dia pujuk bila dia merajuk..
tapi kita jauh dan awak sibuk..
mungkin saya kena pujuk diri sendiri...
awak tahu....
saya pergi tengok wayang sorang2..
tengok cerita cinta sorang2..
saya nak pujuk diri sendiri..
sebab saya tahu awak tak perasan saya merajuk...
saya tak nak kita gaduh...
saya tak nak cerita kat awak...
takpelah...
saya terus karaoke sorang2..
saya nak pujuk hati saya..
saya nyanyi lagu2 sedih...
saya teringat kat awak....
takpelah..
saya tak nak kita gaduh...
sebab saya nak kita saling sayang...

harini...saya buat silap...
mungkin silap besar...
saya takut awak marah... saya cuba pujuk awak...
sebab saya tak nak awak pujuk diri sendiri..
saya dah rasa...
tak best pujuk diri sendiri.. :'(

saya janji tak buat lagi..
saya tak nak kita gaduh...
awak tahukan kenapa..?
sebab saya sayang hubungan kita...
saya tunggu awak...seperti mana yang awak nak..


AWAK...,, SAYA MINTA MAAF...


"bila bercinta, jangan mengharap taman sentiasa berbunga"



4 comments:

sheeda said...

adat orang bercinta. kadang2 kita jangan ingat kita je reti merajok. tolarate tu penting.

anak Uncle Syamsul said...

baik.... :(

hannanmustaffa said...

saba la yang. bende ni sume normal dalam becinte ni. saba oke !

anak Uncle Syamsul said...

ye nan.. :)

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari