Para Penyiasat Saya

30 June 2011

Fairytale... ♥ (part 2)



Assalamualaikum kiri dan kanan,,

Maaflah lama tak update story dan lambat upload gambar2 yang dijanjikan.. Broadband aku kat kolej Teja ni lembab nak *&^%$#@! (maaf mencarut!) Aku nak main facebook pown jadi tak selera sbb nak update status memakan masa hampir 15 minit.. %$#@! =___='

Last Post aku cerita tentang ... ... ... kan... haha. (nak baca sila klik dot dot dot tu) Tapi aku tak letak gambar sebab gambar2 tu semua banyak kat photographer aku.. :P hahaha.. so post kali ni, aku letak gambar dan sedikit caption supaya kamu kamu kamu semua dapat faham.. 'Ratu Cantik' semua tak sabar2.. ni untuk korang tau!

OKAY JOM..!!


Ini gambar tima dalam kereta.. on the way nak gi Melaka Sentral.. Muka cuak dan tak boleh nak senyum... lantak lah Nad nak amik gmbar ke ape.. aku dah terlalu cuak time ni..


Aku tak pergi sorang2.. aku bawa photographer (Nad) dan bodyguard.. haha.. Fiza and Dayah..


OUR LUNCH..!!




aku tak ingat apa nama makanan ni.. yang aku tahu, aku makan tak abis.. Stranger yang habiskan.. hehe..

lepastu kami tengok wayang.. Green Latern.. haha! dating tengok cerita aksi tau..! ahahaa!










snap2 gambar sementara tunggu nak masuk panggung.... :)

dah puas jalan2 dekat MP dan DP,, kami makan malam pulak... Nak cari tempat makan susah betul malam tu.. siap sesat2 jalan lagi... Dengan minyak tiba2 nak habis.. Sesat mencari stesen minyak.. basib baik ada Uncle Mutu...! hahaha!















Sebab dah takda tempat lain nak makan, kami singgah je mana2 tempat makan.. sedap ke tak?? hemmm... ok laaa~~~ hahaha.



Dan... tempat terakhir kami ialah Pantai Puteri.. ♥
dan dalam realitinya aku sangat rendah bila berdiri sebelah budak panjang nih. haha!

haaaaa... cara tak..?!!


OK yang ni burukkkk!!! tangan aku tak ada seni sangat...! ahaha.

Warggghh!! jeles3! bentuk 'love' stranger buat jadi... tangan kidal yang berseni kononnye.. hahaha!


gambar selepas ni, adalah gambar yang paling aku suka... ♥ ♥ ♥









banyak kenangan malam tu.. aku dan dia je yang tahu.. ... ^___^

dan sekali lagi,,

ALHAMDULILLAH...





1 comment:

unknown said...

caya laa , nice photo

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari