Para Penyiasat Saya

05 June 2011

5.Haribulan.

Assalamualaikum kiri dan kanan,,

Haaaa... kan kan kan.. tetiba pulak lagu blog aku Hindustan bagai.. hahaha! MAMPU??! hahaha.

Huuu.. lama bebenor juga aku tak meng-update blog.. (Stranger dah tak ada bahan bacaan.haha) Bukan apa.. aku sibuk gila. sejak-sejak tak dapat kolej ni.. dan dan aku tumpanglah bilik Fiza.. huuu.. thanks Fiza.. ='D Thanks juga kat roomate Fiza.., :)

Uit..Uit.. Apahal tu 5 Haribulan ? =P

hahaha.. imagine ada baby sayap2 pegang anak panah love2.. XD haha.

Genap sudah sebulan.. :) ye.. sangat muda lagi hubungan kami.. Insyallah...ada jodoh.. panjanglah lagi.. AMIN...

ok. tinggalkan Ceritera Cinta itu... hak3! Aku sekarang alhamdulillah.. semakin pulih dan pulih.. Terima kasih yang selalu doakan kesembuhan aku.. Insyallah.. Allah akan mempermudahkan perjalanan hidup kamu semua...

Walaupun tak pulih sepenuhnya,, tapi tetap bersyukur.. Dan aku harap seseorang itu pun bersabar dengan keadaan aku sekarang.. :)

Dua hari lepas aku kat JB. Ye. =_=' aku tau aku baru je seminggu kat Melaka.. haha. Tapi nak buat macam mana kan.. rindu Mummy.. heeehheee.. =p So, petang tadi lah baru aku sampai Melaka.. Penat pun tak hilang lagi ni..

Mulai sekarang aku nak 'think positive' je..

We are what we think!

Ok. Aku akan ingat kata2 untie tu. (untie yang sangat cantik) =D

alalalallaaaaa~~~ eh?! hujan?! tetiba tgh2 malam ni...? =____=' macam perli aku menyanyi je... krooooooh~~~ =..=
ok ok.. berhenti nyanyi lagu hindustan laa.. haha.


'iloveyou,stranger' ^_^



3 comments:

pitod said...

aduh asl lgu hndustan lak nie..ahahah

anak Syamsul said...

ahaha.. Virus2. XD

HaNa Hani said...

bukak2 lagu industan aiihh...trus dgr sampai beh
^_^

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari