Para Penyiasat Saya

08 May 2011

Tears.Again. )':

Assalamualaikum,

Now here are some conflict. I do LOVE them. And I do LOVE him. For sure, I do LOVE her too.

it gave me pressure. please friends, give me some space for me to find my own love story..  And Girl,, please dont make me feel guilty..kau tetap dalam hati aku. aku pun rindu kau. nanti kita jumpa ok. And stranger, please 4give me...


Aku tak tahu apa aku buat. Bila terlalu banyak hati yang aku perlu jaga, aku jadi tak tentu arah. mana satu aku perlu dulukan. 

:'(

Apa aku buat semua jadi salah. Dan sekarang aku tak ada sapa yang boleh aku cari untuk luahkan. memandangkan semuanya mula tak senang dengan aku. Maaflah.. aku bukan sempurna untuk menjaga semua hati..

Dan bila macam ni, aku terasa sunyi. walaupun semuanya aku ada. Waktu2 beginilah aku perlukan Korang, Kau dan Awak.. tolonglah... Normalkan semula situasi sekarang.. Sebab aku mula menahan air mata. Dan mungkin aku akan kembali menangis macam dulu.


One day, I'll have no heart anymore to feel anyone's Love..


'imsorry...'

 

3 comments:

Syamim Merzuki said...

jangan la cmnie aida =(

Syamim Merzuki said...

xmo sedih =(

Nazatul Fatiha Musa, said...

i love you too syg :) bace entry baru aku.

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari