Para Penyiasat Saya

05 May 2011

Taken.By.Stranger

Assalamualaikum kiri dan kanan..

Hye kamu kamu dan kamu semua. saya nak kenalkan seseorang boleh? Sebelum saya nk kenalkan, saya nak cerita dulu tentang dia. 

Eh? sekejap. ade yang tak kena ni. emm..... OH!!! 'Saya'? haha. buang tabiat ke aku gune perkataan saya tu kat blog? ahahaha!

ok. stop mengarut. =___="

Ok. cancel. aku tak nak cite apa2 tentang dia. tak manis anak dara cerita tentang lelaki. =p HAHA! 

Emm.. tadi ade aku edit sikit gambar dia. Saja nak kenalkan kat kamu kamu semua. ^__^.







Nama dia, Mr. Shinchan!

haha. sorry awak. saje kenekan awak. ok2. nama dia. Shazuan. (dah tu je boleh bagitawu.)

Aku tak kenal dia ni. tapi yang aku tahu, kami sangat gila.

Dan sekarang aku akan keliru antara.... SoffieSyam atau SoffieShaz. HAHA!


I Love You So Much;I Love You More;I Love You Most


3 comments:

sheeda said...

bile nk bwk jumpe?

jia said...

tahniah syg.. :)

E Ja said...

amboi2...b hepi owez ya! =)

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari