Para Penyiasat Saya

17 May 2011

semua.okay.?

Assalamualaikum kiri dan kanan,,

Dua hari jugak aku tak update story. Tengah hari tadi (16Mei2011) aku dapat friend request dari seorang yang kini aku panggil LAHANAT. (maaf mencarut) Btway, sebelum mencarut dengan lebih panjang,, SELAMAT HARI GURU..!! kepada semua guru2 yang suka dan x suka saya ketika mengajar saye dulu.. hahahaha!

Ok. berbalik kepada Lahanat ni tadi. Kenapa lah kejam sangat aku panggil dia Lahanat. Sebab dia telah membuat sesuatu pada aku sehingga aku rasa aku patut bunuh dia. Kalau kau baca sekarang, aku nak ucap 'Thanks' sebab kau buat semua tu.

Oh. Ok. Aku dapat friend request FB tu then aku terus IGNORE. Lagipun aku tahu sebenanrnye bukan dia yg request. (sebab lahanat tu bukan reti main FB sangat pown.) So, 'Loser', aku tahu kau yang sebenarnya Unblock FB lahanat(a.ka. Bekas Kekasih kau) dan add aku. Aku ignore, kau terus Block balik FB lahanat tu.. Weyh~~~ Loser boleh tak? HAHA! walaupun kau tu lebih tua dari aku, tapi aku lebih pandai dari kau lah. lalalalala~~ Dah2 la tu kau nak berdendam. Aku dah malas nak layan permainan kau.

Kau Sangat Loser!

Huhhh! Ok. =___=' cukuplah setakat itu. Aku sekarang sedang dalam proses pemulihan. Insyallah,, aku akan sembuh. Dengan izin Allah. Doa dan Ikhtiar. Insyallah. Agak perit juga menahan sakit macam ni. Tapi keluarga, kawan2 dan Stranger banyak beri sokongan. Aku kena kuat!

Semua okay? Mungkin.

Tapi bila musim berganti musim. Mahu tidak mahu, Musim Bunga pasti akan bertukar Musim Luruh. Hati menafikan, tapi diri sendiri yang merasa, maka akur lah yang mana benar, yang mana masih cuba berselindung. Mungkin aku sendiri yang terlalu beremosi. Tapi di saat inilah aku perlukan sokongan dari dia.

Akan berakhirkah KAMI?


'ineedyou'


No comments:

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari