Para Penyiasat Saya

26 May 2011

Sempurna.Vs.Sederhana. =')

Assalamualaikum kiri dan kanan,,

Sesiapa yang kenal aku, yang pernah kawan dengan aku, yang selalu bersama dengan aku, dia akan tahu di mana kekurangan aku. :) manusia tak sempurna. begitu juga dengan aku. Kali ni aku nak kongsikan perasaan syukur aku. Syukur atas apa yang aku ada sekarang.

Mungkin ada insan lain yang lebih hebat dari aku, yang punya kelebihan berbanding aku. Mungkin ada yang lebih bertuah dan lebih gembira. Ahh! pedulikan. =__=' sebab aku tak kisah. HAHA!

*senyum senyum senyum... ^__^

Makin seronok pula sebab lagu blog aku ni (Love You Till The End) buat aku teringatkan seseorang. hehe. yela... Awak lah.. lalalalaaa~~~

Thanks Mummy, Thanks Ayah.. banyak susahkan kamu kamu... Cuti sem ni, jatuh sakit je.. pergi sana sini untuk sihatkan saya balik.. Nak pergi tandas pun minta mummy teman.. :S Saya ni manja sangatkan? welkk!! hahaha!

Kawan2 tersayang.. Anan, Uji, Nad, Ct, Sheda, Aspa, Jenab, Mim, Sarel, Jabar, Feeq, Auni, Qis, Kak Ani, Shira, Suhaida DL, Ustaz Amirul, Mamat, kawan sekelas, selevel, sekelab, seroomate, senegeri, sefacebook, sesesesesemualah! Tahniah sebab dapat kawan macam aku. HAHA! Dan dan dan, walaupun aku tak mention selalu, tapi aku syg korang. (ok. sesiapa yang tekak dah kembang2 boleh muntah sekarang. XD HAHA!)

Dan... Awak ..
Oke.. ^_^ saya tak tahu nak cakap apa2. But... you create a new life for me, dear.. Yang penuh dengan kejujuran dan kepercayaan. Saya tak pasti sampai mana hubungan kita sebab semua tu ketentuan Ilahi.. Tapi awak sumber inspirasi saya..

Semua yang aku ada. Semuanya sederhana.. dan itu buat aku jadi sempurna.. =')

Alhamdulillah...

sekian,,

'sayangawak' ♥




4 comments:

jia said...

nice !
i like it !

jadi diri sendiri.. hehe.. :)

anak Syamsul said...

i will.. insyallah..
thnks babe.. :)

Syamim Merzuki said...

can i tell u how lucky i am get a friend like u...i want u to be u...as AIDA..not someone else.. fer me, sederhana itu sempurna... luv yaa :)

anak Syamsul said...

ok. komen mim buat aida nak nangis.. =') haha..!

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari