Para Penyiasat Saya

09 May 2011

Please.Ini.Bukan.Pengalaman.Pertama

Assalamualaikum kiri & kanan saya,,

=_=" 'Urgh'.. Aku buat lagi. Tak payah nak 'saya' sangatla Aida oii~~.

Currently, aku tengah tengok2 wall seseorang. Dan aku tengok tanpa rasa jemu. Walaupun perut aku bunyinya sudah luar biasa.. selalu bunyinya 'Krokk krokk~~' Tapi sekarang makin maju. 'Krooooooook Kriuuukk Kriukkriuuookk'... Lapar.

Tapi aku masih tegar mengadap laptop dan masih melihat wall seseorang. Argh! Shinchan!! Tengok ape awak dah buat pada saya dan perut saya??!!

Selain merindui Girlfriend(s) dan The Bulu(s)... ada seorang yang aku sangat rindu sekarang ni.


'AWAKlaahh..!'


Ermmmm... sekarang ni dia tengah buat ape ek? oh yaa.. tengah kerja.. haiiihh... Aku boring la.. tunggu dia free... malam nanti baru lah dia free.. lepastu aku pulak dah sleepy... eh! Tapi takpe.. aku suka dengar suara dia kat phone & skype.. hehehe.. ^_^

Eeeeeee!!! Rindunyeeeeeeeeeeeeee!!


=_=' ERK! Krik Krik Krik..! (aku ni dah kenape..)


Ya Allah...!! Please la Aida.. Ni Bukan Pengalaman Pertama kau jatuh cinta...

Memanglah.. masuk ni dah yang ke 12.. X_X Ok. banyak jugak. HAHA. Tapi yang ni lain. Haha. peduli ape korang nak kutuk aku sebab angau ke ape ke. Yang penting aku bukannye jakun sebab baru nak bercinta ok.

LAlalalalala~~~ Oh yA! Nad..! Cepat2lah bercinta ok. Aku tak sabar nak bersenyum sipu2 dengan kau..! Haha.

Laalalalala~~~ Oh yA! Shira..! Untunglaaa dah ade orang sayang.. Tahniah babe.. Nanti story morry ok.

Lalalalalalalalalalalaaaaa~~~~ (sambil senyum2..^_^) Awak! saya TAK RINDU awak tau!!


'imissyou' :p

No comments:

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari