Para Penyiasat Saya

12 May 2011

Ni.Nak.Pesan.Sikit.

assalamualaikum Kiri & Kanan,,

sekarang aku tengah mengadap Laptop aku sambil habiskan kentang goreng KFC aku ni. Ni aku nak bagitahu. aku memang jenis yang kuat cemburu. (walaupun sebenarnye aku tak) Tapi nampaknya ramai yang berkata begitu. Ahh. Diam lah. =__="

Aku banyak kawan. Thanks kawan2 sebab sudi kawan dengan aku. Walaupun aku ni banyak perangai buruk. (korang pown) HAHA! Tak kisah lah yang lelaki ke, yang perempuan, yang separuh lelaki separuh perempuan,, korang tetap kawan aku yang malang (sangat bertuah) sebab berkawan dengan aku. Wakakakakah. ^__^

Jadi, bila banyak koleksi kawan2 dalam hidup aku, maka banyak lah juga kisah cinta yang akan aku dengar, nampak dan sebagainya.

Jangan cerita Kisah Cinta Aku dulu lah ok.

Aku rasa, aku boleh lah dikira banyak kisah cinta. maksud aku, bukan sahaja dari pengalaman aku, malah kawan2 aku, jiran2 aku, atok nenek, maklong,mak ude.. Jadi, bila dah byk kali nampak,, aku rasa aku ade bakat untuk menasihati kawan2 aku. (Krik..krik..krik..)

Diam lah. =__="


So, Ni Aku Nak Pesan,,

Kawan yang aku sayang,,
Aku dah lama kawan dengan kau..
Masalah kau, aku pun pernah lalui..
percayalah,,
Ibu Bapa mahukan yang terbaik untuk anak-anak mereka.
Kalau kau rasa kau nak kan hubungan yang bahagia,,
dapatkan lah restu Ibu Bapa..
Aku sayang kau..





Ade lagi..Ni Aku Nak Pesan,,

Kau pun sayang,,
Aku tak suka kau merana sebab dia..
Demi persahabatan kita,,
Aku memang tak suka dia muncul dalam hidup kau..
Bukan sebab aku tak nak kasi kau hidup bahagia..
Tapi sebaliknya,
Aku memang nak tengok kau bahagia..
Sebab itu aku lebih rela kau menangis sekarang untuk biar dia pergi,,
Daripada kau menangis tiap2 hari sebab dia..
Kau layak untuk dapat yang lebih baik..
Ingat, aku sayang kau..





Belom abis lagi,, Ni Aku Nak Pesan,,

Ha! Ye awak Bulat...!
Orang tau awak kuat..
Orang cuma nak pesan,,
Teruskan dengan kekuatan hati awak tu..
Insyallah,, kalau bukan dia,,
akan ada orang lain yang akan bahagiakan awak..
Awak dah beri dia jalan untuk dia bahagia..
Awak dah buat baik..
Allah tu Maha Adil,,
Dia akan beri balasan yang baik untuk kebaikkan awak.
Ingat! Saya ada kalau awak nak gaduh2..!
HahAHa!




Untuk aku pulak..
Wargghh!! aku tak tahu kenapa aku mesti nak check itu check ini. Errr... Sorry la awak, saya memang macam ni (macam2). Tapi saye sayang awak tau.

>.< Tapi tak suka tengok awak komen2 gatal dengan perempuan lain kat facebook! warggghh!!! benci benci benci..!

=___=' Weyhh~~~~ Gegehnye aku...

*SUZI,SITI, GEGEH itu ape??? (hahahaha)

Aku nak beritahu dia, aku ni cepat sangat sensitif (eleh sepatutnye awal2 dia dah tahu). Lepastu aku ni cepat sangat merajok. (itu pown sepatutnye dia dah tahu). dan dan dan.. Aku sangat-sangat-sangat cepat fikir yang bukan2..

Warrgghhh!!!! Aku sangat teruk.......!!! (KRIK>>KRIK>>KRIK...)

oklah, dah tu je. kepada kawan2 aku yang aku sangat SAYANG... Akusayangkorangsemuaketat2! (eeeeeeeee..! ayat budak sekolah menengah) HAHAHA!

Kepada awak,,



'janganrisausayatetapdenganawak'



2 comments:

Syamim Merzuki said...

saye ade terlibat tak dlm ini celita?? mcm ade jew...

anak Syamsul said...

hahaha. kamu kan gegeh..mestilah ade.. hahaha.

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari