Para Penyiasat Saya

11 May 2011

Cinta.Skype


Assalamualaikum Kiri & Kanan,,

Sementara tunggu Shinchan balik,, aku tiba2 terasa nak update entry baru.

Skype.

Mesti ramai yang tahu lah. Em, Bytheway, aku dengan skype dah lame berkenalan. Maksud aku, dah lame jugak aku join sign up untuk skype ni. Tapi di sini aku buat pengakuan, aku sangat jarang menggunakan skype mahupun melihatnya. Sangat jarang.

Tapi sekarang, aku mula jatuh cinta dengan skype. lalalalala~~~ Wahh2.. sekarang barulah nak tergedik-gedik guna skype.. siang malam nak skype... XD HAHA!

Emm.. nak letak gambar sikit lah malam kali ni. Biarkan gambar berbicara~~~




Kami suka ber-skype-ing..! HAHA! (ok. aku mula merosakkan bahasa.maaflah)
Tapi kan.. Kejap lagi kalau nak skype mesti aku segan. Sebab muka aku dah bertampal-tampal ni.

Warghhh!! tak nak lah kasi Shinchan nampak muka aku bertampal-tampal..!! mana nak sorok nih?!! >.....< nanti mesti dia ketawekan..

Kenapa tampal2? Kemalangan kah?! Haiiih... Klik Sini kalau nak tahu ape dah jadi tadi sampai muka aku bertampal-tampal segala.. =_='

Inilah padahnya jika menjadi anak kepada 'Doktor Lintah'.. Last2 muka aku kena tampal dah macal minah rempit baru jatuh motor kat simpang nak masuk Shoping Mall. =_='
Sumpah MALU dengan shinchan nanti.

Oh. By the way, aku bakal dapat baby..!! he he he. Nanti2lah aku cerita ok. ^_^


'awaksayaburuktampal2macamni..'


No comments:

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari