Para Penyiasat Saya

14 May 2011

Blogger.com.GILA...!

Assalamualaikum kiri dan kanan,,


Warggh!!! aku tau ramai blogger yg sakit kepala memikirkan Blogger tiba2 tak boleh sign in. Aku pown cuak juga weyh.

Dan, dan, dan..! paling aku bengang, Entry aku post semalam,, weyh... bukan satu.. dua entry tau tak? Hilang macam tu je.. dan entery semalam sangat berharga untuk kawan2 aku.. semalam aku buat entry tu untuk menunjukkan betapa sayangnya aku kepada kawan2 aku.. ='( Sampai hati 'pihak bertanggungjawab' buat blogger2 seperti aku sebegini rupa.

Wahhh~~ menyirap2!!

Arghh! aku nak bunuh semut argh kejap lagi! >.< Marah ni! marah ni!




'ape2pownsayasayangawak'


1 comment:

fp said...

hahaha

sabar lah :)
"We're still working on restoring some of the data." that said.


*terdampar*

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari