Para Penyiasat Saya

08 May 2011

Awak.Sempurna

Assalamualaikum,,

Aku menaip enteri ini sejurus siapnya enteri tentang Girlfriends aku. sila klik sini untu baca tentang enteri itu. =__=" maaflah, enteri aku yang itu sepatutnya ceria. :( 

Hidup tak selalu indah. Begitu juga dengan enteri aku. Tak semuanya happy. 

Awal2 enteri ni aku nak bagi amaran.

"ENTERI BEREMOSI. SILA TINGGALKAN ENTERI INI SEKARANG JIKA MAHU."


aku teringat-ingat kata2 daripada salah seorang insan yang penting dalam hidup aku. 'we must know,not all we want,will bcome true....sometimes,we must accept what we get it...and try apreciate because chance only comes once....' mungkin insan itu sedar bahawa aku sedang bercerita tentang dia.

Pertama sekali, aku benar2 ingin meminta maaf kepada insan tersebut. Aku ni serabut lah. Aku minta maaf dgn dia sebab aku rasa aku dah banyak menyusahkan hidup dia.

Sebenarnya aku patut bersyukur kerana dapat seseorang seperti dia. dan sememangnya aku bersyukur. Dan aku tak mehu kehilangannya. Tapi kenapa aku masih lukakan hati dia?

Sebab aku tak mahu dia lebih terluka selepas ini.

.. I'm not a perfect person ..

Panjang juga aku berfikir tadi.. Dia seorang yang bagi aku sangat sempurna. Dan aku bukan lah siapa2.. Aku terasa kecil sgt berbanding dia. Bila aku membayangkan bersama dia,, aku terasa aku tak layak untuk bergandingan dengan dia yang aku rasa seorang insan yang sempurna.

Bermacam-macam soalan bermain dalam fikiran aku. Sehingga aku menyusahkan perasaan orang lain. Aku minta maaf. +__+


'sayasayangawaksangat2'




No comments:

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari