Para Penyiasat Saya

20 April 2011

TENGGILING....??!!

Assalamualaikum,,

Pagi  ni aku bangun dan melihat terus ke cermin almari aku. Wah. aku berjaya mendapatkan Sepasang Mata Panda. Malam tadi aku tidur lewat. 'Thanks CMP'.. Habis je bace nota segala, aku online kejap. Ditemani Putera Syazwan. Lepas tu, Bulat ajak aku tidur. Kononnya pukul 6 pagi nak bangun study. Aku pown beriyala minta Bulat kejutkan aku..

HARAPAN.

Bulat kejutkan aku sekitar 7.40 pagi. Dan kami bergaduh sikit sebab masing2 xnak bangun. (tapi main mesej. Mendeeee la.) Dan akhirnya masing2 bangun untuk sambung study.

Aku tak tawu la kalau Bulat betul2 study or tido balik. Yang aku tawu, aku tak boleh sambung study, sebab makcik kat bawah ni, bising dengan mesing pancut air dan sedang membersihkan longkang di sekitar kolej aku. Ya Allah, makcek... lain hari tak boleh ke?!!!

Dan natijahnya, aku meng-online-kan diri aku sambil dengar radio. Tiba2 ada satu lagu yang agak best. *wink2!! haa... jadikan lagu ni sebagai blog aku pown best ni. Tiba2 tangan aku menjadi rancak. HAHAHA. Aku mencari superman aku.

GOOGLE.

lepastu aku cari gratisan musik. HUHU.. ade harapan ni. Wifi laju semacam je... hehe.. Aku check2 name lagu tu. Dua minit kemudian. ISH!!! TAKDE PULAK!!!! Aku mencari alternatif lain. Aku bukak dashboard blog aku. Owh?? Nad update blog~~~~ huhuhu... (excited.aku cuma nak tawu dye mencarut ape pulak kali ni. hahahaha)

Sambil cari sumber2 lagu untuk blog aku,, bla...bla..bla..bla... aku bace enteri baru Nad. ARghh!!! Cerita Cinta Lagi??!!! Hmmm...Untunglaaaaaaa~~~ Dalam hati ade taman... Dan2... tibe2 aku nampak komen terusterang dye tentang lagu blog aku. HAHAHA. aku baru je  nak tukar la, 'tenggiling'..!!

TENGGILING..??! owh, bagi yang tak tawu,, Nazatul Fatiha Musa telah menukarkan binatang haram yang bunyi 'kroh kroh' tu dengan nama binatang yang lain iaitu TENGGILING. aowwhh~~~ Chomel Sangat Nama Baru Binatang Tu... *mata ke atas, tangan di dada. HAK3!!

Huu.. tak kisah lah Nad, kau mmg ikut suka hati kau je kaitkan tenggiling dengan mamalia berbadan besar tu. Asal boleh je...

' Eh, ape pulak tak BOLEH,,? Untuk kau semua BOLEH... artis pulakkk!!! '

gelak guling2... Btway,, thanks ar kau membuatkan enteri aku kali ni x sengantuk enteri lepas. kthanksbye. muahhh!! love u!

Kepada Bulat,, Good Luck untuk Exam okay!!! Dan2...doakan lah orang jugak...HEHE...



No comments:

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari