Para Penyiasat Saya

18 April 2011

Lampu yang Pecah..


Assalamualaikum,,


“Siapa menutup aib seseorang Islam, maka Allah akan tutupkan aibnya di dunia dan di akhirat. (Hadis riwayat at-Tirmidzi).


aku tujukan buat seorang teman aku. Rasanye dia tak baca blog aku. tapi aku pown tak kisah sangat. ini aku  kongsi untuk semua pembaca dan diri aku sendiri.

OKAY. tuje. next cerita pasal aku. hahaha.

daripada hari jumaat lepas.,, 'study week' UiTM pown bermula. Hmm... aku tak study banyak pown lagi. banyak 'anasir' yang mengganggu. so dengan itu, aku deactive akaun Facebook aku buat seketika.

emm.. Tadi, aku belajar main gitar. hahaha. Mr.J tolong ajar aku petik gitar melalui hanphone. lalalalala~~~~ tapi aku still tak boleh nak lebih dari itu. aku cuma boleh berkawan je dengan dye. aku harap dye faham...

so sekarang adelah dalam 4 kord yang aku tahu.. C, Am, F & G.. hahaha. 

Owh.bytheway,, aku gila cite korea pulak sekarang. ntah ape2 je. tapi sebab dah boring sangat agaknye study week aku. tu yang aku dok tengok korean movie tu.. haiiihh..


SENYAP.


dalam beberapa hari ni, ada insan yang cuba muncul kembali dalam hidup aku. setiap kali dya call atau meseg, aku akan pegang phone aku, tatap lama dan buat keputusan samada untuk jawab dan balas atau tidak. apa yang menguatkan aku ialah bila aku tatap phone aku tu, aku sentuh rambut aku yang baru potong. YES. I HAVE TO BE STRONG. aku dah bernazar. Tapi masih terngiang-ngiang tentang satu ayat ni.


"Awak datang seperti membawa lampu, dan bila orang dapat memegangnya, awak pecahkan"




No comments:

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari