Para Penyiasat Saya

03 March 2011

Selamat Hari Jadi Princess!


Assalamualaikum..


Happy Birthday to You,,

I'am not  infront of You,,

You are now at Johor Bahru,,

But I Always Love You!!

(sila nyanyi dgn nada ye.hak3!)


owkey.. untuk pengetahuan semua, tarikh yang sungguh cantik iaitu 03.03.11 adalah hari jadi seorang lagi gadis yang sangat cun, Siti Mira. 


owh??yang mane?? tuu.. yang free hair tu... (belum dapat hidayah.hahaha!)

kami berkawan sejak dari Form 2, time tu aku mengajar dia tarian Zapin. Then terikat dengan satu hubungan persahabatan yang x bisa dipisahkan sehingga sekarang walaupun kami berjauhan.

So, Tie,, aku tahu ko mesti terkilan sebab aku tak balik untuk sambut befday ko. Aku nak balik,, tapi x boleh la Tie.. sumpah aku banyak event kat sini.. :(

So, memandangkan aku jauh, dan sibuk, dari tadi aku dok fikir macam mane nak beri kau hadiah yang paling best. So, setelah aku guling2, aku akan hadiahkan ko dengan membuat Enteri ni khas untuk ko sayang.. :)

sweet,kan? sweet,kan? ^__^

alololo... jagan la nagis~~~ hahaha!

So,, di hari jadi ko yang ke-19 nie,,

Aku doakan semoga ko selamat sejahtera, semoga ko dapat teruskan kerja dengan baik, aku doakan ko dapat membina masa depan yang cerah, perjalanan hidup ko akan lebih mudah dan semoga kau cepat dapat jodoh.

JODOH?

*hahaha! sebab aku rase, antara kita semua,, kau yang akan kawen dulu.. ahaha!

ape2pown,, aku tak kan pernah lupa kau,, walau aku jauh dari kau,, aku tetap sayang kau.. :)



...Selamat Hari Jadi, Princess...




pesanan daripada penaja : makan kek terlal banyak boleh menggemukkan.


No comments:

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari