Para Penyiasat Saya

19 March 2011

New Lecture : Ms. Sofea..

AMARAN :apa yang terdapat dlm enteri ni mungkin bukan perkara yang fakta.

=__=" owh?!


assalamualaikum,,


Lega. oke. lega adalah satu perasaan. perasaan? erm... boleh dikira sebagai perasaan la...BUKAN PERASAN! perasaan lega ini akan mula dirasai jika seseorang individu  yang mempunyai perasaan terasa dirinya tenang dan tenteram. atau lebih tepat lagi, terasa selamat. contohnya, aku rasa lega sangat sebab Mid-Term dah selesai.


oke. then ape lagi? Owh? Cemburu. atau budak2 sekarang lebih suka perkataan 'jeles'. oke. perasaan ni akan wujud jika sesorang individu itu merasakan dirinya terancam. lalu dye merasakan bahawa dia dikalahkan.contohnya.... owh? aku x pernah ade rasa cemburu. HAHA! xP


emm.. ape lagi pendapat aku ye? 


owh!! aku rasa, kalau ada orang yang tak sukakan kita, atau lebih tepat benci dan 'jeles' apa yang ada pada kite,, anggap je dye mcm kwn. maksudnye,, lyn je dye mcm kwn. erm... mungkin nampak bodoh la.. tp at least dye orang tu akan terasa dua kali ganda bodoh sebab tak dapat mengganggu emosi kite. haha. they just stay and stand like a sh**...! ho ho ho!


owh aku rase cuaca kat melaka dah semakin x tentu arah. mungkin ini adalah disebabkan paksi bumi telah berubah sedikit demi sedikit.. mungkin peredaran putaran bumi juga telah berubah dan ini menyebabkan pertembungan antara angin dan suhu di udara yang menyebabkan wujudnya ketidakpuasan antara alam semula jadi lalu menyebabkan aktiviti cuaca yang tidak normal... hmm..... 


BOSAN.


owh?! bosan juga adalah satu perasaan dan ia juga boleh diklasifikasikan sebagai respond atau feedback ke atas sesuatu perkara. bla bla bla bla.......


oke boleh tutup blog aku sekarang.



HEY,, AKU STRESS & insominia..,, (again)



sekian,,


pesanan daripada penaja : jangan simpan terlalu banyak movie dalam laptop anda.

No comments:

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari