Para Penyiasat Saya

26 March 2011

Mungkinlah.Salah Mulut Aku.

assalamualaikum,,

niat sebenar aku nk update cerita tentang Merong Mahawangsa. tapi terbantut sebab mengenangkan perbuatan dan mulut aku yang 'lancang' ni. :(


maaflah MERONG MAHAWANGSA.


mungkin lepas ni aku akan hilang ramai kawan. mungkin sebab ramai yang x suka perangai dan cara pemikiran aku. =__="

Mungkin agak kolot bila aku memboikot 'Earth Hour' sedangkan orang lain bersemangat menyambut dan menutup semua lampu. dan aku pulak macam orang gila tak nak sokong 'Earth Hour'. mungkin ade yang terasa dengan tindakan aku dan perkataan-perkataan yang keluar dari mulut aku. mungkin ade yang menyampah dan meluat. maaf. mungkin aku bodoh dalam memahami perasaan sekeliling. aku harap, kalian maafkan aku yang paling loser di antara kalian ni. sorry sebab x sehebat kalian. :(

kemudian,, mungkin aku ni terlalu prihatin atau dgn kata lain, aku terlalu menjaga tepi kain orang. maaf,tapi aku cuma bercakap dan bercerita tentang apa yang aku nampak. dan aku tak pernah hipokrit dalam hal-hal yang penting. aku tak mahu orang2 disekeliling aku mula rasa benci dan menyampah dengan aku. mungkin mereka akan labelkan aku sebagai seorang yang suka bercakap belakang. tapi sumpah demi allah, tadi aku tidak berniat untuk bercakap belakang. aku cuma menceritakan apa yang berlaku depan mata aku. dan aku sangat terkejut bila aku yang nampak semua itu. tak pernah terlintas untuk memburuk-burukkan sape2. 

mungkin ade yang selama ini rapat dengan aku tapi lepas ni akan sentiasa berjaga-jaga dengan aku. mungkin selepas ini tiada lagi senyuman untuk aku daripada orang2 sekeliling aku. aku minta maaf sangat2. lepas ni, aku tak akan cerita apa2 yang aku nampak atau cerita tentang orang lain kat sape2. aku akan diam dan takpe lah,biar aku jadi orang yang paling tak bercakap sampai korang tak sedar pun kewujudan aku. 

mungkin langkah aku kali ni salah. oke. aku akan kemballi menjadi diri aku seperti yang korang kenal mase aku masuk mula2 dulu. dulu aku senyap sangat, orang kata aku sombong dan x pandai bergaul. tapi bila aku mula prihatin dan beramah, ade je yang salah. tak ape lah,, aku akan menjadi persis seerti dahulu. :| (hati kuat)

maafkan aku kalau aku ada buat silap dan bertidak terlebih-lebih. levelmate,roomate,aku minta maaf sangat2.


.......Less of Word, Less of Mistake.

 

pesanan daripada penaja : maafkanlah aida. dye janji tak 'bising' lagi.

No comments:

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari