Para Penyiasat Saya

18 March 2011

Mid-Term TAMAT!!!

assalamualaikum,,


sebenarnya, mata aku dah berat sangat. tapi aku gagahkan juga post entri sekarang ni. Nesletter aku dah siap dan dah hantar. terasa macam Journalist muda berjaya pulak. hok hok hok. sumpah aku tak sangka aku boleh siapkan newsletter sebesar A3 tu.. :D


oh ya. presentasion dan slide show CMP tadi. ho ho ho. kali ni terasa macam Marketing manager pula. xD aku seronok sangat semua dah settle. SANGAT LEGA bila paper INC tadi sebagai penutup mid-Term!!! ha ha!


SUMPAH SERONOK.


lepas ni tinggal nak siapkan Advertising, Copy Platform n poster. huuu... GO AIDA!!


ape2pown..,,


AKU BEBASSS!!!!!





...Yours is better than Me...


sekian...


pesanan daripada penaja : mandi sebelum tidur.

No comments:

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari