Para Penyiasat Saya

02 March 2011

Mac yang Malang..

Assalamualaikum,,

huuu..! 1 March 2011...aku ingat awal Mac ni satu permulaan yang baik.. memang tak arh!

- awal2 pagi 1 Mac je dah tergopoh-gopoh pergi kelas..dan...lambat. =_=" (nasib baik miss sporting! hee..)

-lepas tu Assignment x siap lagi..padahal nk hantar 1 Mac jgk.. haiihh.. (akibat menonton movie je)

-kat library tadi, boleh pulak terserempak dengan senior yang aku tak nak sangat jumpe. urgh!!! please la... nasib baik ade suhail dengar n layan gelabah aku tadi. =__="

-sepanjang Sem 2 ni xde pulak kelas malam... tiba2 dapat berita ada kelas ganti waktu malam..What The Fishball laa... Dan aku masuk lambat lagi..sebab submit Assgnment tadi..

-kat dalam kelas malam pulak,, time2 tengah dengar Mdm bercerita tentang IMC, aku main2la dengan pisau lipat yang Jenab hadiahkan kat aku. 

.. OUCHHH!!!!... 

oke. itu sangat sakit dan perit. Pedih la gile!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lepas tu berdarah-darah la jari aku. *Midle finger pulak. haihhh... lepas tu bila nak mandi,, PERGHHH!!! nikmat gile arh!! =___="

dah. tak payah susah nak membayangkan. buang masa.

by the way,, x ade ape2 yang best pown berlaku hari ni... Yang penting,, aku kena get ready untuk Mid-Term. This Sem x boleh lalai lagi.


LALAI?


Yelaaa!!! TAK BOLEH lalai!!! faham tak?!


okelah.aku nak nagis2 tengok movie.bye semua. ^___^


pesanan daripada penaja : berkata-kata bila perlu.


No comments:

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari