Para Penyiasat Saya

16 March 2011

Kesah Pulak Aku!!

Assalamualaikum,,

ya. tajuk enteri aku kali ni agak kurang sopan atau lebih jelas lagi ialah KURANG AJAR. =__=" haruslah. terlalu ramai sangat manusia2 yang kurang ajar dengan aku. mungkin mereka perlu diajar dan belajar dengan lebih gigih lagi.


So,ape aku nak cite kali ni? (soalan bodoh.mungkin.)


owh.haa... aku ada lah terasa bengang dengan seorang hamba Allah ni. sebenarnya, selama ni aku ade perasan juga. tapi bila makin lama makin dia galak,aku tak boleh tahan la.. >.<>


hmm... tadi time tengah melayang-layang fikirkan assignment, aku teringatkan seseorang. aku lebih suka panggil dye sbg J. dan aku lebih suka dia hanya sebagai watak seorang kawan biasa dalam hidup aku. Dia lelaki dan seorang pemain bole sepak. he always said, 'football is my passion'. =__=" SUMPAH aku tak suka ayat tu. dan sebab bola sepak itu juga lah, aku dengan J sekarang seperti musuh.


Arghh.. DUNIA BAGAI RODA.


owh. ^_^ tadi terserempak dengan Debab. lepak kejap dengan dia ramai2. dah tu je.


ASSIGNMENT.


ohh!! hari2ku penuh dengan Assignment. ya. aku sdg under pressure. so, kepada yang perempuan2, jangan cari pasal dengan aku. aku tak ada masa nak bermanja dengan korang. yang lelaki2 pula, jangan nak masuk campur hidup aku. sebab kalau boleh aku tak nak doakan yang bukan untuk korang. contohnya, Mati *u*uk. so, lebih baik jauhkan diri kalau setakat nak menyemak dalam hidup aku untuk beberapa minit.


..Bestfriend can be Boy/Girlfriend..

..But Ex-Boy/Girlfriend will never become a Bestfriend..


sekian..,,


pesanan daripada penaja: solat lima waktu.

No comments:

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari