Para Penyiasat Saya

07 March 2011

Aku Semakin Dilupakan.

assalamualaikum,,

aku dengan posisi duduk dan bersandar di dinding sekarang. menunggu Latihan Citrawarna.baru lepas baca enteri Nad yang nampaknya meminta tapak kasut aku. Haha. aku ketawa sorang dalam bilik ni. macam orang x betul. Argh! Nad punye pasal. =__=' 


^___^

tapi,, inilah life aku yang paling berharga.


KENAPA?


sebab dengan mereka, hari-hari aku ceria. lawak bodoh yang selalu dilakonkan oleh Nad,Jenab dan Azfar setiap hari buat aku rasa nak repeat sem dengan mereka. so,aku boleh bersama mereka sampai aku dah rasa muak dengan Lendu ni. Sumpah. Aku sayang mereka. walauupun kadang2 aku rasa geram sangat sampai aku tertanya-tanya 'kenapa lah lahan*t sangat aku dapat kawan macam diowang ni?'... tapi,walau lahan*t macam mane pown mereka, aku sayang mereka macam NERAKA. (love them like HELL). HAHA.


belajar mencarut dari Nad.


8.30 malam tadi bermulalah Zaman Penjajahan iaitu Mid-term. Paper CMP. yeah... penuh dgn terminology2 bodo*!!  tapi alhamdulilah. aku dapat jawab. :) berkat bergaduh dengan Nad dan Jenab sebab ajak aku makan time aku tengah study CMP malam sebelumnya. HAHA.


Balik dari kelas Sociology pagi tadi, macam biasa lalu Tasik Timah dengan Azfar, Nad n Jenab. Azfar jalan di hadapan dgn Nad. Aku pula dengan Jenab yang melayan perasaan mendengan lagu Bulan Bintang dye kat phone sony ericson tu. tiba-tiba si Nad toleh belakang, 'yang ni apesal Loner, melayan perasaan doe..'. Si Azfar ketawa2. sambil melihat rambut baru Nad terbang2 ditiup angin, aku cuma mampu tersengih. Jenab? huh. dye bukan dengar pown. hidup dengan dunia sendiri. dasar External kena Virus! =.=


MELAYAN PERASAAN? LONER?


aku tersengih.. Ye,Nad.. Aku loner. dan aku memang melayan perasaan aku. tasik lah tempat pertama kali dan tempat terakhir aku jumpa dengan seseorang yang aku mula sayang sekarang ni. Tasik Timah yang aku akan lalu tiap-tiap pagi. ya. TIAP-TIAP PAGI. dan setiap kali itulah juga aku akan teringatkan seseorang.


TERMENUNG LAGI.


sambil mendengar lagu 'Secret' dari blog sesorang. owh. aku tak pernah jemu untuk masuk blog ni. taip2 hari aku akan menunggu enteri baru dari tuan pemilik blog lagu 'Secret' nie. selalunya, aku akan pastikan aku tidur selepas baca enteri dalam blog dye. Aku Stalker Tegar. =.=' tapi pemilik blog x lagi aktif. haruslah... dia bersama yang tersayang.... :') mencipta kenangan baru..


DAN AKU?


....AKU SEMAKIN DILUPAKAN....


1 comment:

miSsh chiOrikA said...

; xlupe pon lah ...
aida tetap kawan eika ...
walaupon kite belom jumpee ...

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari