Para Penyiasat Saya

14 February 2011

YOU are the Stalker!!


assalamualaikum,,

fuhh~~ fuhh~~ fuhh~~~ (tarik nafas bnyak2)

today, i'll tell a story about someone who alwys stalked me.(blog and facebook). not a boy,but a girl. my friend asked me to call her bit*h. huh? wht? pardon? BITCH. like duhh~~~

hahaha.aku bukan seorang yang suka2 nak panggil seorang perempuan lain dgn panggilan 'bitch'.. as a muslim,, its not good... *mummy ayah didik dari kecik,, jgn cakap kasar,,tak elok.. ;P  

oke,then..back to the story..,, ermm.. stalker?? owh yeah...clue,clue CLUE!!!! she also hve a blog.. trust me, i just knew it.. selame ni x tawu pown pempuan tu ade blog..haha. tapi dah tuhan tunjukkan.. semua gara2 Sahabat Blogger.. thanks a lot SB..kalau tak,aku x tawu pown minachi nie..haha.

ape name blog dye?? huuuuu~~~ kalau aku mention kat sini, mesti meletop blog dye.. haha.. scary,scary... name blog dye.. ermm.. haha..  cehh.. x boleh la.. cian ar... so, straigth 2 d point,my dear(s)... apa yang membuatkan aku menulis enteri petang nie,,ialah sebab............

-pempuan tu kate aku BUDAK HINGUSAN.

>>> jap ea... dye penah ke tengok aku face-to-face? huhu..sekali pown x pernah.. inkan pulak nak cerita pasal hingus aku.. sangap sangat nk tengok hingus aku ke? haha..

-pempuan tu nak JUMPA aku.

>>> jap ea... tawu ke dye macam mane nak cari aku? kalau jumpe pown ape dye nak buat? MAKI? TAMPAR? or... gune care paling laku, TARIK2 TUDUNG? haha.. 

-pempuan tu janji akan buat aku MENDERITA.

>>> jap ea...dengan cara ape dye nak buat ak umenderita? SANTAU? SIHIR? atau paling cikai GANGGU AKU DALAM PHONE? jangan tambah dosa la cik kak oi... haha...


well,, to this person,, i knw u stalked my blog.. macam mane aku boleh tawu? sebab aku TAK SENGAJA nampak blog kau dan bace blog kau.. *huuuu..aww! terasa popular pulak.. sebab kau sudi cari blog aku.. sedangkan aku cume ternampak je blog kau.. kalau x sbab SB,aku x kan nak amek tawu hasil penulisan kau tu.. urghh.. please laa~~~ *with annoying face. =___="

so macam nie la..aku tahu kau tgh bace enteri aku nie.. panas x? mesti panas,kan? haha.. mcm tu la aku rase bila baca enteri kau pasal aku.. what the erk la... haha.. ehh,,haa..yang pasal kau nak jumpe aku tu kan., seriously la sayang,, aku tak kesah pown kalau kau nak jumpe aku.. xde masalah. masalah akan timbul bila kau touch aku. oopss! HATI2 SAYANG... so, before jumpe aku, ikat tangan n kaki kau dulu okayh? 

ONE MORE THING,, ouch please...jangan rendahkan maruah kau hanya sebab kes ni.. oh em gee.... please laa.. ape yang kau bangga2kan dgn aku dulu tu pown dh xde dengan kau sekarang.. so..,, ouw~~~so sad.. :(

=p

oke lah.. tu je.. maaf k.. aku tak suka gaduh dengan perempuan macam kau yang sangat2 plastik. thnks sudi stalked blog aku dan menjadi silent follower aku..,, muahks 4 that! :-* ahaha..


pesanan dari penaja : mengadap skrin laptop terlalu lama m'bahayakan mata.

2 comments:

orkedbungaa said...

nape ni syg,habak mai~

AidaSyam @ SofeaSyam said...

alahai nan,, dapat agak kan sape...
biar la dye.. asalkan dye bahagia...
tapi kalau betul dye jumpe aida,, anan tarik2 idong dye k.. :p
hehe..

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari