Para Penyiasat Saya

19 February 2011

Sayu di Tepi Pantai..



assalamualaikum...

haha.. nice x pic tadi tu? huhu.. saje2 gatal nak edit.. 

'pantai' tempat yang tenang... tapi juga tempat yang boleh buat aku terasa sangat2 sedih.. kisah demi kisah akan aku imbas jika berada di pantai... terasa bodoh. tapi itulah hakikat..kenangan akan tetap akan mengejar kita...

..sama seperti pantai yang ikatannya bersama lautan.. 




dan kala aku menyentuh halusnya pasir.. aku terasa itu diri aku.. dan kala air pantai yg datang dekat dengan tanganku lalu membawa sikit demi sedikit pasir itu.. aku terasa itu diri aku..

..sesiapa yang datang kepada aku pasti akan membawa sesuatu dari hidup aku..


pesanan daripada penaja : air laut itu masin.

1 comment:

miSsh chiOrikA said...

; missh thu betape ertinye laut pd aida .

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari