Para Penyiasat Saya

27 February 2011

Owh Ni Rupanye Kerja Aku..


assalamualaikum,,,

hmm... oke,, untuk 26 Feb,, nothing happen.. err.. Nad lepak kat bilik aku.. bila dah berminyak baru balik bilik n dye mandi. xDD hak3!

ermm.. tadi sebelum g Cafe Jebat,, sambil2 tunggu si nad tu siap2,, aku tunggu kat bawah Tun Puteri.. Angin kuat~~~ ermmm aku terase terkilan lagi.. =___=" dalam hati aku dok terdetik,,
'kalau tak,, mesti sekarang aku tengah merasa angin yang bertiup kat Kelantan'... Haiiiihhhh.... Nasib2....

oke. Dah! pastu aku macam nak penampar diri aku sendiri. Tapi aku x sebongok tu la.. so aku cancel niat aku untuk tampar diri sendiri..

huhhh???

oke.then aku makan kat Cafe Jebat tadi,, Nad boleh pulak tunjuk kat aku sorang mamat nie..
Ya Allah...,, sumpah macam Baim Wong....!! :D ahaha!!

=___=" oke. aku dah start mengedikk. cam Loser la weyh!!! (sorry for that)

Tak kesahlah... tapi aku macam rindu kat sorang budak AD ni la... bwekk!!! ahahaha! kalau budak tu bace mesti kembang2 je..hee.. ^__^

oke. =__=" aida,,kau menggedikk lagi.. sengal zone betol ar!


owhh??!!! aku kena baca Sociology sekarang..... o.O

SEKARANG???

owh?? ye lah... SEKARANG..!!!

*ayah suruh aku dapat DL... mampu ke? mampu??!!! (hahaha)


pesanan daripada penaja : gunakan duit PTPTN anda dengan cermat.

No comments:

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari