Para Penyiasat Saya

04 February 2011

Luahan gila dari aku

assalamualaikum..

pagi ni seperti biasa,, bangun awal... hmm... berat mataku untuk terbuka.. suara mummy yg menjerit dari bilik utama jelas kedengaran di bilik aku.. Owh itulah mummy aku yang sangat hebat dalam menjerit... -__-

dengan malasnye aku bangun harini... oh noo..hari ni dah hari jumaat.. aku pandang baby(laptop) aku... 'huu..assignment..' mengeluh dan aku teruskan langkah ku ke bilik air.. melangkah masuk ke bilik air,pertama sekali aku akan menatap muka aku di hadapan Makcik Minmin (cermin bilik air aku).. menilik muka aku yang x seberapa dan menilik eyebag yg semakin bermaharaja lela di lingkaran mataku..

*jrussshh!!! owh! sumpah air waktu pagi memang sejuk.. -__-' aku capai berus gigi dgn selamba tanpa memikirkan yang mane satu berus gigi aku atau adik aku.. (urgh..memang selalu tertukar..) selesai memberus gigi, aku kumuh.. *Bruuullf!! hah!! segar! aku capai pencuci muka,,aku basuh muka aku yg mcm nk tertidur balik ni sambil pejam mata..

keluar dari bilik mandi,, aku jalan slow2 masuk bilik..(jalan laju2 nti terjatuh dah susah..) aku pandang lagi Baby aku.. aku jenguk2 then aku dpt wallpost daripada Junior Debab aku tu.. pffftt..DEBAB!!! =__=" aku pown dengan penuh dendamnye, aku balas balik wallpost dye. rasakan!

aku kuatkan volume baby aku.. terdengarlah lagu blog aku yang jiwang bagai ni.. *zuuuppt!! aku terasa sentap!  Ya Allah..perlukah  aku merasakan perasaan ini? aku berdiri di hadapan cermin panjang di bilikku... aku tenung dalam2 kat cermin yang kosong itu...

tiba-tiba..pipi yang tadi aku usap2 time cuci muka kini dibasahi oleh air mata.. *masin air mata aku.. 

adakah perasaan ini akan terus menemani perjalanan kehidupanku? aku tertanya..dan terdiam. air mata aku kesat.



No comments:

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari