Para Penyiasat Saya

23 February 2011

Kepenatan.di luar angkasa minda. =__="

assalamualaikum,,

huhhhhhhh!!!! PENAT!!!! hohoho.. 22 Feb 2011 was crazy!! even ade class yang cancel,, *huhu..thnks miss Shafie.. tapi event sepanjang hari tadi sangat padat... Aku student yang bertanggungjawab.,, so aku SUDAH MENGUNDI.. dan alhamdulilah,, calon yang aku pilih tu akhirnya menang.. : tahniah abg wan!!

Lepas mengundi,, aku lunch kejap dengan kawan2.. then diowang semua balik bilikmm aku pulak kene jumpe dengan senior yang terlibat dengan Tiang Seri tu... lepas tu petang ade pulak event MAKSIS smpai pukul 7.. pukul 8.30 ade lagi event MAKSIS sampai kul 10.30 aku tak larat and terus cabut. xP Ya Allah!! sumpah penat ="O

Aku harap kawan2 aku menyokong aku,, bukan memperkecilkan aku.. dan jangan terkejut kalau aku mula untuk berubah.. Aku perlu dan berhak untuk merubah diri aku ke arah yang lebih  baik.. =(

oke... errr.. aku dah blur.. aku rasa,, aku nak tido sekarang jugak! kthanksbye. :p

pesanan daripada penaja : Elakkan diri daripada 'stress'.

No comments:

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari