Para Penyiasat Saya

02 February 2011

Kalau Kau Baca..

Kalau kau baca,,

insyallah,, 'assalamualaikum' ini untukmu.

Mungkin kau sedang membaca enteri aku kali ni,, ye,, enteri ini untuk kau.. kau tawu,,kan? aku harap kau gembira dgn ape yang kau dah lakukan pada aku.. hey,, kau tiba2 cari aku balik.. dan kemudian...terus lenyap lagi..

permainan ape lagi sebenarnye?

puas agaknye lepas kau buat aku mcm ni.. aku x faham permainan kau.. Kalau lah aku dapat jumpa kau lagi lepas ni,, aku nak tampar kau sampai aku puas. boleh??

huh..kau mesti tengah tersengih bila aku kate aku nk tampar kau,kan? mesti kau fikir aku x sampai hati nak tampar kau.. 

mungkin betul. kudrat aku x sekuat kudrat yang kau ade.. tapi kalau betul kau sedang bace enteri aku kali ni..,, aku harap kau tahu ape aku rase sekarang..

satu je aku nak beritahu,,

larilah sejauh mana,, usahalah sekuat mungkin untuk lari dari aku,,tapi kau x kan ke mana selagi aku masih berdendam..


*kepada yang len2,, enteri ini bukan untuk korang k.. Peace.

No comments:

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari