Para Penyiasat Saya

02 February 2011

COM 163!!! Arghh!!!!

COM 163!!!!!!!!!

Owh,, kenapa kau harus muncul dalam hidup aku??!!! 

Boleh tak kau ceraikan aku??!!

CERAIKAN AKU  WEYH!!

TOLONGLAH WEYH!!!!!!

kau tawu x,,betapa seksanya aku memikirkan assignment tentang kaw??!! sampai aku x tido dok fikir tajuk untuk menyiapkan kaw! aku tido 40 minit je taw!! tu pown aku TAK DAPAT lagi nk kasi kau name ape kat cover page assignment tu.. Sumpah weyh... kau sangat complicated! kau tawu tak aku sampai mengganggu emosi nad, miza, azfar, jenab sebab nak minta idea daripada diowang?!! kaw sedar x?! kau memang FISHBALL!!! 

*bak kate jenab.. 'Duniawi Je Semua NIh!!!' Arghh!!!!


"Ya Allah,, kau bantulah Aida Sofea dalam menyiapkan Assignment COM163 hari ni juga bersamaan 2 Februari 2011...sebelum 12.00 tgh malam nanti...Amin.." 

(korang dah bace kan?? secare x langsung,, korang dah pown doakan aku.. thanks sebab doakan aku.. Amin...) ~__~


aku harap,, lepas aku post ni,, aku dapat idea dgn tiba2.. pls magic..dtg la magic.. Ya Allah tolongla... -___-

No comments:

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari